MissMe: kanske kan det räcka med att du får tid till din BM och få höra att du är normal? Jag fick tid förra veckan och det hjälpte faktiskt, plus att jag la upp en samtalstid med min sambo. Gud vad det lättade för båda, vi är som ett helt nytt par efter det. Mycket ligger under ytan, man är inte riktigt sig själv, har ont och humörsvängningar, han kanske inte alltid förstår och båda blir frustrerade.
Liten uppdatering från mig, vi är mitt i flytt till en drömlägenhet, men det är ju inte helt utan stress, även fast det är roligt. I helgen åkte vi in till förlossningen, jag nojjade att vattnet hade gått. Det sipprade ut lite i taget och spände i livmodern. De gjorde en hjärtkurva på bebis och han mådde så fantastiskt bra i magen, de var helt lyriska och undersökningen på mig visade att allting var helt och intakt. Så, det är flytningar som rinner så... Såå skönt att veta.
Igår tog jag vägen om H&M och köpte de första kläderna som han förhoppningsvis får på sig hem från BB. Har bestämt mig för att bara njuta och ta det som det kommer.