• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Baby Lei
    MissMe83 skrev 2013-03-02 17:32:33 följande:
    Kicklina: ligger i sängen i drottningens gemak och tittar ut över vattnet. Slö och mysig i kroppen. Nu väntar snart middag . Hjortron fil ska jag testa helt klart, det har jag aldrig ätit. Ha en underbar kväll allihop

Det låter som en dröm!! Passa på och njut!!
  • Kickilina
    MissMe83 skrev 2013-03-02 17:32:33 följande:
    Kicklina: ligger i sängen i drottningens gemak och tittar ut över vattnet. Slö och mysig i kroppen. Nu väntar snart middag .
    Hjortron fil ska jag testa helt klart, det har jag aldrig ätit.
    Ha en underbar kväll allihop
    Fusko!!!
  • Pernilla74

Nu har jag också varit duktig och röjt... Rensat ut massa urvuxna barnkläder och bara sparat dom finaste och märkt upp i storlekar så det blir lättare att hitta sen...och så har jag strukit och satt upp nya gardiner från Svanefors i Tv rummet, blev riktigt bra faktiskt :) Nu är jag trött och slappar i soffan. Känner mig helt stinn i magen så det får nog bli bara varma mackor till middag när vi tittar på andra chansen :) Ha en mysig kväll allihop !!

• sofie och laura

sjuuuk igen eller

börjar bli förkyld igen .. Har haft grav teppan hela graviditeten lång var o varannan dag inte alls kul faktiskt blääääääääääääää

idag var dottern med sin pappa o faster samt kusin barnen i sydpoolen vatten land och hade kuligt medans jag var hemma med pojkarna som är sjuka ... Önskar att jag skulle få ta mig ett dopp ska nog ner till den lättare simmhallen ska leta efter graviditet baddräkt först     

• Solrosen82

Oreos: Magsjukan verkar vara sjukt smittsam i år. Sonen har haft den två ggr, jag och dottern varsin gång. Det har varit en epedemi i dotterns klass, tror nästan alla haft det. Hoppas de andra i familjen klarar sig nu när du fått det igen..

Vi har haft besök av kompisar som ska ha bebis om två veckor, åh va jag längtar till vi är där! :) Packa väskan, handla det sista, bädda sängen osv..

• Kickilina

Uff, sicken kass barnmorska jag känner mig som efter i natt...
    Min stackars mamma fick föda ut sitt barn själv i brallorna medan jag bara stod bredvid och pratade med läkarkandidaten som gick bredvid mig...
    Vissa kvinnor är ju så ruskigt smärttåliga och visar inget som helst sken av att nu är bebin på väg ut, krystar inte ens!. Både kandidaten och jag stod och gapade, fattade ingenting!

• Sagolina

Förstår att ni bara gapade efter den upplevelsen Kickilina! Tänk att vara så smärttålig att man inte alls kräver hjälp så långt i förlossningen!

• Sagolina

Inatt var jag för första gången tvungen att stiga upp och äta en smörgås:P Var så otroligt hungrig att hela magen värkte och var omöjligt att somna om. Kändes konstigt att sitta vid bordet och äta mitt i natten, tror inte jag gjort det någonsin tidigare!

• Oreos

Ja magsjukan verkar inte vara att leka med i år, jag brukar på min höjd få den vartannat år, kanske ännu mer sällan. Och nu två gånger med inte ens en månads mellanrum. Urs! Nu har jag bestämt att det är slut med sjuka hos oss! Vi har varit mer sjuk än frisk sen jul.

• Madelen21

Jobbigt med alla som fått magsjukan., peppar peppar så har vi klarat oss... fast jag brukar ju jämt få det... så jag väntar på att få det :/ känns konstigt om jag inte får det...

kickilina: oj vilken förlossning den mamman fick... :) 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~