hea skrev 2013-03-01 18:57:06 följande:
Jag har blivit så oerhört trött, efter jobbet äter jag lite snabbt och sedan ramlar jag ner i soffan, börjar vakna till vid 19 tiden, känner mig helt klubbad. Tack för tipsen om försäkringar, har tänkt ta en plusförsäkring som jag sedan kan kan ändra till barnförsäkring. Sökte på Google och hittade en jämförelse på försäkringar, skall gå igenom 23 sidor och se om jag blir klokare.
hea skrev 2013-03-01 18:57:06 följande:
Jag har blivit så oerhört trött, efter jobbet äter jag lite snabbt och sedan ramlar jag ner i soffan, börjar vakna till vid 19 tiden, känner mig helt klubbad. Tack för tipsen om försäkringar, har tänkt ta en plusförsäkring som jag sedan kan kan ändra till barnförsäkring. Sökte på Google och hittade en jämförelse på försäkringar, skall gå igenom 23 sidor och se om jag blir klokare.
Jag har plusförsäkringen från Trygg Hansa, den kändes bra tyckte jag (kanske mest för att så många jag känner har haft den). Viktigt att ta betalvarianten vilken du än tar, skillnaden kan vara att om nu något skulle bli fel eller jobbigt när bebisen föds eller är nyfödd, tex att andningen krånglar, då får du ändå teckna den vanliga barnförsäkringen sen, utan en massa undantag och specialklausuler där den inte täcker framtida luftvägsbesvär, som astma tex.