• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • KramKalas

har idag varit på RUL allt såg bra ut o vi kollade inte kön då min sambo inte ville de. fick behålla mitt beräknade datum, 3dje juli. första sonen föddes dagen efter bf, eller egentligen 3 timmar in på dagen efter så hoppas denna också håller tiden

• KramKalas
    Sandra 235 skrev 2013-01-27 12:48:14 följande:
    Hej! Jag hoppar in här ;) har BF den 11 juli och tror mig börja känna av bebisen. Vet inte om jag känner rätt men tror att jag känner av livmodern, kan det stämma när man är i v 17?? Känner den vid naveln. Har kanske högt sittande livmoder. Ngn mer som känt av den tidigt?

jag är i vecka 18 och min livmoder känns tydligt. den är tom så stor att den är lite över naveln redan och jag brukar känna hur bebis ligger o spänner ut den, antagligen med ryggen då den verkar ligga med ryggen utåt oftast. vilket även syntes på UL idag.
  • Musungen
    Lillan82 skrev 2013-01-28 02:49:13 följande:
    Rul på torsdag och gissa om jag längtar. Är då i 17+3.

Oj va tidigt du får komma till Rul! :) Kul att de är så snart!!

jag får vänta till 19+4

KramKalas skrev 2013-01-28 12:49:04 följande:

jag är i vecka 18 och min livmoder känns tydligt. den är tom så stor att den är lite över naveln redan och jag brukar känna hur bebis ligger o spänner ut den, antagligen med ryggen då den verkar ligga med ryggen utåt oftast. vilket även syntes på UL idag.

Häftigt :) Men de kanske är enklare för dig eftersom du har ett barn sedan innan och vet va du ska leta efter :)

• Alexandraaa
    Sandra 235 skrev 2013-01-27 19:58:13 följande:
    Jo bebis tror jag med haha ska på rul den 11 så längtar oerhört :) har mått så bra än så länge inga direkta krämpor så jag njuter för fulla muggar :) nu ser man verkligen att det är en bebis på gång

Va roligt! Det finns inget roligare än att se bebis för första gången! Då blir det verkligen verkligt!! Jag har den 19! Känns lika spännande som med första! Glad 
  • Fåret Shaun
    Musungen skrev 2013-01-28 15:54:19 följande:

Oj va tidigt du får komma till Rul! :) Kul att de är så snart!!

jag får vänta till 19+4

Häftigt :) Men de kanske är enklare för dig eftersom du har ett barn sedan innan och vet va du ska leta efter :)

Till mig sa de att de försöker lägg rul  v17-19 om man inte har högt bmi då får man vänta till i v 20. Jag får mitt i v20

Det är fint att peka
  • Carro2013

Är på 14+2 idag och äntligen kan man se en liten liten kula på magen! Har längtat! De första veckorna mådde jag otroligt illa och spydde nästan hela tiden så gick ner en hel del. Nu längtar jag tills den 20/2 då jag ska på ul och se de lilla pyret igen..längtar!

• Zophia89

Hej! Jag väntar mitt första barn och är i v 16 (15+3) vi ska på vårat första ul den 28/2 och vi längtar så! De är ett planerat barn men de gick fort för oss:) har mått bra hela tiden och bara haft lite molvärk då och då:) de börjar synas lite men inte allt för mycket, hur känner ni av magen? :) äntligen har jag hittat till ett är forum :) Bf 18 juli :) jag längtar så jag spricker!! Lycka till alla :)) / Sofia

• Musungen

Zophia, jag är på samma som du ! Men har bf 21juli..knepigt! jadu...midja..va är de?:D

Svar på tråden - bf juli 2013 -