• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Sagaluna

Jag har BF 30 Juli , är andra barnet. Min mage är verkligen stor, allt hår mycket snabbare andra gången. Längtar till vårt ultraljud 4 mars, ska ta reda på könet är såå nyfiken:) Någon mer som ska ta reda på det??

• Lillan82

Jag är glad sytt jag fick så pass tidigt. Grannen som e exakt 1 dag före mig, fick inte tid förrän nästa vecka. Så det e nog olika hur det blir.

• Zophia89

Musungen, åh då ska vi ha ungefär samtidigt, känner dock på mig att jag kommer få lite senare ;) ja jo den är väl borta haha;) är de första barnet?:))

• aalexxandra

Jag har RUL den 4 feb. Är då i vecka 20 (19+0)... Sedan är mitt nästa möte med bm den 21 mars.. Alltså kommer jag vara i vecka 26 då.. (om jag räknar rätt...) Är inte detta lite sent?? Eller... Jag tänker på att jag då kommer få moderskapsintyget då.. känns lite sent allting.. :S blir förvirrad. Hur är det för alla er andra??

• aalexxandra

Oj.. hoppas ni kan läsa.. hade gjort stycken och allt, men försvann tydligen när jag postade.. (skriver från mobilen)

• LindaLo

Jag trodde man fick moderskapsintyget vid rul. Eller är det olika i olika landsting??

• Benjimom

ser att det är många som tänker ta reda på kön på deras ultraljud. Hur många län är det man faktiskt får veta könet om man vill utan att besöka en privatklinik? I östergötland får man inte veta könet. 

Svar på tråden - bf juli 2013 -