• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Zophia89

Precis ibland går det ju inte att undvika och då är de nog meningen att man ska veta :)) hihi, de är första för mig känns väldigt speciellt dock känner jag mig inte riktig gravid då jag inte mår dåligt eller ha mått, men magen växer lite lite, hade de inte varit för 9 graviditets stickor så hade jag nog tvekat haha barnmorskan min säger åt mig att vara glad, men de är väl som hon säger, mår man bra vill man må dåligt mår man dåligt vill man må bra:)) Någon som inte har graviditets symtomer? Hr lite motvärn från och till men de är typ de H en bra dag alla!

• vinkel

Jag har inte så många symtom, men det var en krabat på KUB-ultraljudet så det verkar gå bra ändå :)

• KramKalas

hade mer symtom i början.. nu har de avtagit rejält.. dock har magen börjat växa rätt bra. känner inte så mycket rörelser än då bebis verkar gilla att ligga med ryggen utåt o spark innåt liksom.

• hannaklint
    Lillan82 skrev 2013-01-30 11:09:11 följande:
    Hannaklint- jag bor i utkanten av helsingborg.
    Lillan82, jaså... söder eller norr om helsingborg??

• sunny

Jag tycker nästa det är lite jobbigt då jag går in i v 17 imorn och redan är ganska stor..ser ut som jag gått mycket längre än vad jag har och det är extra jobbigt då jag har ett service yrke med "fasta" kläder. Visst, man kan bli större med nr två, men inte visste jag att det skulle bli sån här skillnad jämfört med nr ett. Något jag däremot tycker väldigt mycket om är att känna hur lillen bökar runt där inne :)

• Fåret Shaun

när jag mår som mest illa och inte kan kräkas då har vi sex, sen kräks jag tills jag mår bättre.

Rätt pinsamt när vi väntade första barnet, men nu vet vi bägge om det och det är nästan som ett tecken innan vi har plussat.

Det är fint att peka
  • LovisaNellie

Hej! Är ny här i gruppen Glad Väntar nummer 3 med bf 17 juli! Längtar som en tok efter ultraljud som är 21/2..

Svar på tråden - bf juli 2013 -