• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • hannaklint

Åååå jag gå in i vecka 17 imorgon med... men jag har inte känt den lille.
    Inte vad jag vet...
    hur känns det??

• hannaklint
    Lillan82 skrev 2013-01-30 18:36:08 följande:
    Åstorp....norr blir det då va?
    jaså....ja det tror jag det blir
    vi bor söder om landskrona...

• vinkel
    LovisaNellie skrev 2013-01-31 00:58:02 följande:
    Hej! Är ny här i gruppen Glad Väntar nummer 3 med bf 17 juli! Längtar som en tok efter ultraljud som är 21/2..
    Välkommen!
  • Ichi

Har inte skrivit så mkt i tråden då jag jobbat som en tok. men läser desto mer =) Valde att sjukskriva mig själv 0ns-fre då jag haft sanslöst ont i magen. Var till BM igår och lämnade urinprov. Det visade lite urin och vita blodkroppar så hon skulle skicka det vidare. Troligen är det sammandragningar och musklerna som känns men vet inte... Hon skulle höra av sig om provresultatet visade det inget o jag fortfarande har ont skulle jag få träffa läkare. Det värsta är att det troligen beror på stressen på jobbet... Vi får väl se hur det känns på måndag när jag vilat ngra dagar.

Det bästa med allt är att vi ska på UL imorrn =D Ska bli så kul att få se den lilla. Har äntligen börjat tro på det nu när magen syns ;) 

• Benjimom
    Malle02 skrev 2013-01-29 18:49:03 följande:

Jaha okej det kanske är olika, lustigt att dom säger att det är så i hela Östergötland när det uppenbarligen inte är så :/ me jag kanske har haft tur och fått en väldigt snäll bm ! :)
    JA det är lite lustigt faktiskt :s Kan hända =) Jag fick veta förra graviditeten men det va för att jag gjorde ett extra ul sent i graviditeten så det gick inte att missa att det var en pojke ^^ Men vi funderar faktiskt på att åka till en privat klinik i linköping och betala för ett 3D ul med könsbestämmelse, men får se om pengarna tillåter det.
  • Malle02
    Benjimom skrev 2013-01-31 16:12:21 följande:
    JA det är lite lustigt faktiskt :s Kan hända =) Jag fick veta förra graviditeten men det va för att jag gjorde ett extra ul sent i graviditeten så det gick inte att missa att det var en pojke ^^ Men vi funderar faktiskt på att åka till en privat klinik i linköping och betala för ett 3D ul med könsbestämmelse, men får se om pengarna tillåter det.
    Ja okej :) hur mycket kostar ett 3D ul ? har funderat lite på de själv, måste va skit häftigt att se !! :)
  • Benjimom
    Malle02 skrev 2013-01-31 17:36:59 följande:
    Ja okej :) hur mycket kostar ett 3D ul ? har funderat lite på de själv, måste va skit häftigt att se !! :)
    Där jag kollat så tar dom 1500 och då får man dessutom en cd med ca 30 bilder och tio filmklipp =)
  • Malle02
    Benjimom skrev 2013-01-31 18:46:47 följande:
    Där jag kollat så tar dom 1500 och då får man dessutom en cd med ca 30 bilder och tio filmklipp =)
    okej får allt fundera lite på de ! Ganska roligt att ha sen efteråt å minnas hur de va :) :)
  • Alexandraaa
    LovisaNellie skrev 2013-01-31 00:58:02 följande:
    Hej! Är ny här i gruppen Glad Väntar nummer 3 med bf 17 juli! Längtar som en tok efter ultraljud som är 21/2..

Välkommen! Jag har också bf 17 juli, fast med mitt andra barn! Har ultraljud den 19/2!
Svar på tråden - bf juli 2013 -