• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Fåret Shaun

Jag känner dagligen och önskar jag kände mindre. Börjar känns som blåmärken i magen ibland. Mest problem med att sova. Har sovit gott med citodon i kroppen, men vaknat och haft väldigt ont i fogarna. Nu sover jag inte bra, vaknar ofta av att jag har ont. Skönast är att ligga på rygg med huvudet högt och en kudde under knäna, men man ska inte gärna ligga på rygg...

16:e är det bm igen och prata lite med henne om sömn, drömmar och lite annat

Det är fint att peka
  • 9111N

Var på könsbestämmning idag, och det blir en liten flicka till :)

nu är problemet bara namn, eftersom vi inte alls kommer överens om flicknamn!

• Lillasyster82
    Soullight skrev 2013-04-03 12:57:24 följande:
    Hej! Har "smygläst" här nu i två dagar ;)
    Ni är ju vid detta laget säkert en väldigt tajt grupp, men har ni plats för en till blivande Julimorsa så hänger jag gärna på här.
    Väntar barn nr 3. Har en son och en dotter födda -07 och -11. Bor i Gbg, fyller 30 i sept.

Välkommen hit! :)
    Tycker det alltid är välkommet med nya synvinklar och tankar.  
  • Soullight

Har ni börjat tycka det är lite jobbigt att andas ordentligt? Ex när ni ligger ner eller rör er? Känns som om det nästan pressar på lungorna en aning redan nu i v 25. Börjar väl ta plats nu antagligen. Jobbigt hur som helst. Hur mår ni i övrigt? Krämpor? Själv har man Foglossning, halsbränna och ont uppe i ryggen.

• KramKalas

ja andningen har jag börjat känna av.. iaf när jag ska försöka göra nåt.. fogarna bråkar lite grann också men mest när jag trotsar och går på långpromenader fast jag vet att jag inte kan..

Har ont lite överallt mest hela tiden känns de som och svullnaden denna graviditet är rätt jobbig tycker jag.. har börjat få problem med att händerna domnar bort på nätterna..  

Svar på tråden - bf juli 2013 -