• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Musungen

Hela kom inte med?:/ Allis och Nova är backup på flicknamn! Skulle de kika ut en pojk de verkar ju inte helt ovanligt att bm sett fel?! Så är det en Mio med backup Loke :)

• Laconian

Vi har inget tjejnamn som vi är överens om men efter UL sa de pojke så vi satsar all in på pojknamn, här är några av de favoriter vi har:

Odin
    Kian
    Kean
    Dylan
    Eddie
    Aragorn

Hehehe. vi måste ju tar nåt annorlunda med nästa också så det matchar, vår Första son heter Anakin =)

• Musungen

Eddie är supersött!!! känner en liten flicka som heter Edie med, de är oxå jättefint!!!:)

Kian är oxå fint, och fanns med på min lista över pojknamn..men i Småland är tyvärr det ett WT namn..

• Fåret Shaun

Jag vill att bebisen ska heta Estrid, eller Vilhelmina. Men det verkar bli mycket övertalning denna gång, Dorothea gillar jag också

Det är fint att peka
  • MammaSteph

Hoppar in! Svårt o få tag på ett bra namn både e överens om! Men ska få en flicka o vill ha ett italienskt namn då sonen fått ett italienskt Vi e iaf överens om ett namn än sålänge, Mariella

• Brumma

inga namn på G här..
    Förra barnet hade vi grymt svårt att enas - ALLA förslag jag kom med ratades - o alla förslag han kom med ratade jag..
    Tillslut kom vi iallafall på ett flicknamn vi tyckte mkt om båda två - men ut kom det en kille..
    Det tog nästan två månader innan sonen fick ett namn.. o sen en dag bara det satt Skrattande
    Blir helt tokig på att vi inte kommer på flicknamnet - eftersom jag tror det är en flicka denna gång...
    Det var en finsk idrottare vi såg på TV, o båda sa bara - DET namnet var fint..
    Men jag kan inte ens komma ihåg VILKEN idrott det var... Gahhh!!!!

• KramKalas

Har lite funderingar men inga klara namn. Min förstfödda heter Eddie så nåt som passar till, dvs kort (utan smeknamn) och lätt att uttala.. Är lite inne på Elton om de blir en pojke

Svar på tråden - bf juli 2013 -