• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Lillan82

blir ibland andfådd av att bara stå och vika tvätten. jobbigt! har lite foglossning också. =/

• LindaLo

Jag har trappa i lägenheten, den är inte alltid rolig att ta sig upp för, pust och stonk Har oxå problem med foglossning och har börjat jobba halvtid, jätteskönt. Idag har jag mest nojat för att jag inte känner den lille lika mycket som jag brukar. Passar även på att fråga, har ni fått cravings nu i graviditeten. Har inte haft några tidigare förutom att jag vill äta hela tiden. Nu är jag besatt av bragokex

• Soullight

LindaLo:
    Har inga kravings alls denna ggn. Tycker mest att allt jag äter smakar sådär, typ. Första 20 v så spydde jag och ulkade av allt som var fett, pizza, hamburgare, allt med ost eller fett kom rakt upp så det gick bort väldigt fort här. Tur i oturen kanske? ;)

• Fåret Shaun

Kryckor för att kunna gå längre sträckor. Piper i luftvägarna, vet inte om det är vårens inträde eller något annat som påverkar. Men dags att börja behandla luftvägarna redan nu. Måste läsa fyra kapitel minst idag inför nästa veckas studier.

Det är fint att peka
  • Soullight

Fåret Shaun:
    Usch det låter inge vidare.. Hoppas du får ngn bra medicin som hjälper snabbt.

• KramKalas

vad har ni andra tänkt skaffa för barnvagn? var över till sverige (bor på Åland) i torsdags med sambon och kikade runt på vagnar.. dock är det en djungel :)

• vinkel
    KramKalas skrev 2013-04-06 10:23:16 följande:

vad har ni andra tänkt skaffa för barnvagn? var över till sverige (bor på Åland) i torsdags med sambon och kikade runt på vagnar.. dock är det en djungel :)

Här blir det brio smile eller bugaboo buffalo
Svar på tråden - bf juli 2013 -