• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • nyggen

Kramkalas: vi fick oss en brun cresent å fan vilken fin färg !!! Mkt finare än på bild på nätet. :) är så nöjd så, nu är der bara "innehållet" som saknas :)

• Luttans

Jag har blivit lite förvirrad av alla dessa vagnar! Min mamma hjälpte oss faktiskt med det, då hon har mkt mer erfarenhet av vagnar o barn haha! Vi köpte en Brio ligg + sitt vagn begagnad! Allt jag visste var att jag inte ville ha något avancerat hehe :)
    Det blir nog bra, synd bara att det blir lite trångt i vår lilla bil.. Men vi tänkte prova först med att ha kvar vår lilla bil för att se hur stort behovet är av en större.
    Hur ofta upplever ni som har barn sedan tidigare att man tar med sig vagnen i bilen?

fiadanforth.blogg.se

• KramKalas
    nyggen skrev 2013-04-07 16:40:35 följande:
    Kramkalas: vi fick oss en brun cresent å fan vilken fin färg !!! Mkt finare än på bild på nätet. :) är så nöjd så, nu är der bara "innehållet" som saknas :)

Oh nice! Den jag tittade på i butiken här om dagen var brun men de var fjolårets modell oxh försäljaren sa att årets var mörkare vilket bara kan vara en fördel :-P åhhh vill köpa vagn nu men väntar på att en ny barnbutik ska öppna här hemma i slutet på månaden då de sagt att de kommer en del erbjudanden då.

Bor på landet o har hästar så de e en robust vagn med fyra stora hjul som gäller för oss och jag älskar att gå långa promenader
  • vinkel
    Gravid92 skrev 2013-04-08 09:12:59 följande:
    Välkommen vecka 25 o fyf*n va ont jag har överallt :( 
    Trist med smärta :(
    Men härligt med v 25!
  • Fåret Shaun
    Luttans skrev 2013-04-07 17:51:48 följande:
    Jag har blivit lite förvirrad av alla dessa vagnar! Min mamma hjälpte oss faktiskt med det, då hon har mkt mer erfarenhet av vagnar o barn haha! Vi köpte en Brio ligg + sitt vagn begagnad! Allt jag visste var att jag inte ville ha något avancerat hehe :)
    Det blir nog bra, synd bara att det blir lite trångt i vår lilla bil.. Men vi tänkte prova först med att ha kvar vår lilla bil för att se hur stort behovet är av en större.
    Hur ofta upplever ni som har barn sedan tidigare att man tar med sig vagnen i bilen?

fiadanforth.blogg.se
    Mina handleder tar stryk av att lyfta tungvagn i och ur bilen. Även att kånka runt babyskydd. 
    Men med första gick det bra vi hade en kombi och valde en stadig vagn. Nu när det är fjärde måste mina händer hålla bättre känner jag och ett travelsystem var det bästa alternativet för mig

Det är fint att peka
  • Laconian

eller det där var visst tvillingvagn ;) hahahaha.. kanske vi inte behöver men om man hade kunnat byta ut en sittdel till liggdel hade den varit klockren!!

Svar på tråden - bf juli 2013 -