• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Angelica

Jag har blivit öm i nedre delen av magen vid bikinilinjen. Börjar bli lite orolig. Hur mycket ska den röra sig i v.22? Ibland full rulle hela dagen och dagen efter knappt nåt. 4 månader till bf känns som en evighet just nu.

• KramKalas
    Musungen skrev 2013-03-19 11:18:37 följande:
    Hur mkt har ju ökat i vikt nu? Ja vägde mig i morse..shit trodde ja stod stilla i vikt, va fel ja hade!:)

Ja huga.. Trodde också jag stod still.. Hmm så var inte riktigt fallet.. 9kg totalt och jag går in i vecka 26 idag.. Undrar var detta ska sluta :S
  • Laconian

Har ni börjat fundera på namn på era bebisar =) ? Alltid kul att höra andras förslag.

• Lillasyster82

Vi funderar på Siri om det blir en flicka. Pojknamn har vi svårare att komma på. Sen får man ju se vad det är som kommer ut... Känner att namnet ska passa krabaten som kommer ut, kanske inte alls känns rätt med namnen vi kommit på.

Vi vet inte könet så därför funderar vi över både pojk- och flicknamn. 

• Lillan82

Har mest tänkt på flicknamn, då bm tror det e flicka. Blir det det så vill jag att det blir en Hilma. Baby

Några pojknamn har vi ju men inga som mannen tycker om.  

• LindaLo

Stella om det blir en flicka. Vi har några fler namn som vi gillar men om det blir en pojke är vi körda, vi har inget pojknsmn som vi gillar.

• vinkel

Vi hade ett pojknamn som båda gillade och nästan kallade magen för :)
    Men det verkar bli en flicka här, så nu får vi tänka lite till, hehe

• Musungen

Laconian , vi har bestämt namn mer eller mindre :) har med oss ett backup om de inte skulle passa alls

• Musungen

Namnet vi har bestämt oss för är en liten Gry :) skulle hon inte se ut som en, har vi Allis

Svar på tråden - bf juli 2013 -