• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • KramKalas
    KramKalas skrev 2013-04-08 13:08:11 följande:
    Huga inge roligt med smärta.. Har själv

ööö oj.. halva inlägget försvann nog där.. tröt på denna sida via telefonen
  • sunny

Vi har köpt en brio harmony av en vän, perfekt med hårdlift att bära med sig. Tycker dock hela vagnen i sig känns lite stor.. Dock gillar jag det ändå, känns mer säkert i början när de är så små.
    Vi hade en emmaljunga city cross också med hårdlift till första barnet och var supernöjda med den. Tycker dock den är lite dyr så det var perfekt att vi fick köpa denna. 
    Vi har dessutom kvar en babytravel amsterdam (?) med tre hjul, smidig när de blir lite större och kan sitta. Dock är hjulet fram som ska snurra inte snurrbart längre så det måste fixas om vi nu ska ha kvar den.. det visar sig. 

• vinkel

Vad är bra/kul sajter på nätet att handla kläder/grejer till bebisen?
    Typ jollyroom.

• Misery

Frågar åt syrran nu, hon har bf den 27 juli. Bm säger att hon är i v 21+4, och det får vi inte riktigt att gå ihop. Och hon är envis och ger sig inte. Räknar vi själva och kollar uträknare så får vi att hon är i v24+5. Är det vi som är knäppa, eller är bm ute och cyklar?

• Brumma
    Misery skrev 2013-04-12 13:05:09 följande:
    Frågar åt syrran nu, hon har bf den 27 juli. Bm säger att hon är i v 21+4, och det får vi inte riktigt att gå ihop. Och hon är envis och ger sig inte. Räknar vi själva och kollar uträknare så får vi att hon är i v24+5. Är det vi som är knäppa, eller är bm ute och cyklar?
    tja, jag får det till vecka 25, alltså precis som ni..
    Det måste blivit ngn missuppfattning.
    Är det BM som tagit fram beräknat förlossningsdatum? För då måste hon ju blandat till det ordentligt...
Svar på tråden - bf juli 2013 -