• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • KramKalas

Är rätt vanligt med en lite blödning efter sex har jag förstått.. Slemhinnorna är känsliga när man är gravid men är du orolig är det absolut bra att kolla upp.

Har ni andra sammandeagningar? Har haft mycket senaste veckan.. Ska dock till bm i morron så ska ta upp det då.

• vinkel
    KramKalas skrev 2013-04-17 06:43:08 följande:
    Har ni andra sammandeagningar? Har haft mycket senaste veckan.. Ska dock till bm i morron så ska ta upp det då.
    Ja, sammandragningar varje dag i princip. Både i vila och när jag jobbar. Kan vara både stående och liggande. Men de gör inte ont, bara känns.
  • Musungen

Ja har med haft sammandragningar och tog upp det bm, hon sa att det är helt ofarligt så länge dom inte gör ont eller kommer regelbundet efter varandra :)

• onroadrocky
    Musungen skrev 2013-04-16 22:16:22 följande:
    Har du moderkaka placerad lågt? Jag hade absolut ringt till Bm för att dubbelkolla
    Musungen skrev 2013-04-16 22:16:22 följande:
    Har du moderkaka placerad lågt? Jag hade absolut ringt till Bm för att dubbelkolla

Nej jag har då inte fått höra att jag har det? jag avvaktade och det kom inge mer blod och bebis har varit i full fart hela tiden så var nog bara nåt blodkärl. :)
  • Musungen

Skönt att de stoppade och att du känner bebis

Idag går jag in i vecka 28 90 dagar kvar till bf! Häftigt!! :)

• KramKalas

jag gick in i vecka 30 i går.. 75dagar kvar i dag.. börjar kännas nära nu.. fick en liten 5månaders i famnen häromdagen och då blev de plötsligt så verkligt.. har ju en son på 3år sen tidigare men han är så stor i jämförelse o jag har nog glömt lite hur det är att ha bebis :)

• Angelica

Vågade köpa mammakläder igår. Har ni andra känt er svimfärdiga när ni är iväg och handlar?

Svar på tråden - bf juli 2013 -