• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • faglin
    Musungen skrev 2013-06-11 19:48:15 följande:
    Hur mkt har ni gått upp nu tjejer? Vägde mig idag..whawooom! +14kg står vågen på nu, i denna takten räknar jag med +2-3 kg till innan bebis!
    Vilken vecka är du i?

Jag är i vecka 37 och har gått upp 3-4 kg.
  • faglin
    LindaLo skrev 2013-06-11 20:31:22 följande:
    Har gått upp 25 kilo INTE kul!!!! En hel del vätska men ändå,,,, INTE KUL!!!

Gick upp 20 kg med sonen så jag förstår dig. Hade också massa vätska. Gick ner hälften typ direkt men resten var svårare.
  • hejlinda

Jag har gått upp 28 kilo.. Haha. Vägde dock på tok för lite innan jag blev gravid. Vägde 56 och är 176 lång. Första bilden i v. 12. Andra bilden v. 35. Är  i v. 36 nu.

Gjorde tillväxtultraljud då min mage växte dåligt och jag kommer få en "liten" bebis. De sa att om hon följer kurvan så kommer hon väga ca 3100 g när hon kommer ut.

• Soullight

Vet inte vad jag väger idag men gissar på att sen inskrivning att jag gått upp ca 6-7 kg..

• Lillan82

Går in i v 37 imorgon och idag vägde jag mig. har gått upp 15 kg. När sonen kom i v 36+6  2008 hade ja gått upp 18 kg. Hoppas på att förlossningen e nära nu.. Ligger lite över det översta strecket på sf kurvan.

• Soullight

Förresten, jag har sen ett par v tillbaka haft lite åt det beiga/bruna/ gula hållet på flytningar (sorry för äckelsnack) känner ni igen det hos er själva? Förra v hos läkaren så kunde hon inte se det sa hon men när jag använder trosskydd så syns det ju..

Svar på tråden - bf juli 2013 -