• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • vanja83

Jag är i veckan 37 och har gått upp 9,5 kilo! Tycker det räcker gott och väl! Tycker verkligen synd om er så går upp 20-30 kilo! Kan knappt röra mig med dessa 10 kilo extra! Hoppas på en snabb vikt nedgång för både er och mig ;)

• onroadrocky

v 34 på tor och jag har gått upp 13. Men jag har inte kräkts och mått bra hela graviditeten o njutit av mat och varit väldigt hungrig så det har väl kanske inte alla gånger varit nyttig o hälsosamt det man stoppat i sig så jag får skylla mig själv lite ;) men jag mår bra och alla mina värden är bra så då fåre väl va som det är! :)

Är glad för morsan gick upp 30 kg när hon väntade mig. ;) så allt under det är ju bara ett plus ;)

• vinkel

Jag har gått upp ca 14 kg, vecka 33 nu. Räknar med några kg till, men hoppas det inte blir för många. Dock gissar jag att det blir en del vätska på slutet, speciellt nu när det är varmt..

• hejlinda
    vinkel skrev 2013-06-12 20:34:39 följande:
    Snygg tatuering hejlinda!
    Och fin mage!
    tack så mycket! 

tänkte höra med er.. har som mensvärk idag, mest på höger sida. när jag går så trycker barnet neråt jättemycket och magen blir spänd. när jag ligger spänner det inte lika mycket men som sagt, mensvärkskänsla. är det förvärkar?  
  • Fåret Shaun

Antigen har jag fått megadunder flytningen byxorna var blöta ner mot knäna. Eller så har vattnet gått och sipprar ut. Vi får se vad som händer, fortsätter det att rinna blir det en tur till förlossningen senare. Om det avtar väntar vi

Det är fint att peka
  • faglin
    Fåret Shaun skrev 2013-06-15 12:11:13 följande:
    Antigen har jag fått megadunder flytningen byxorna var blöta ner mot knäna. Eller så har vattnet gått och sipprar ut. Vi får se vad som händer, fortsätter det att rinna blir det en tur till förlossningen senare. Om det avtar väntar vi
    låter som fostervatten!
  • KramKalas

Jag är i v37 och har gått upp 16kg.. Iof vet jag att det är MYCKET vätska då jag är galet svullen men känns ändå inte så roligt

• Fåret Shaun
    Soullight skrev 2013-06-15 12:36:42 följande:
    Låter definitivt som vattenläckage! Hade åkt in och kollat.

Vi har ingen barnvakt och ett extra barn
    Det är fint att peka
Svar på tråden - bf juli 2013 -