• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • majsis08
    Lillan82 skrev 2013-06-24 10:00:50 följande:

Jag känner igen mig. Ständigt vrång och till och med otrevlig mot mannen...Han börjar också bli less på graviditeten nu och jag förstår honom när han har en surkärring till fru.  Skrikandes
    Tiden blir också längre nu bara för sonen föddes  i v. 36+6 och jag är inne på V 37+4 nu.... 
    hehe ja stackars män som får stå ut med oss;) men dom får det finaste man kan få snart iaf:D  ja men visst är det så? bara för man fick tidigare sist blir jag extra otålig nu !! och min dotter va som sagt stor 3100 i v36+4 och jag är rädd att föda en jättebaby om jag går tiden ut :(
  • faglin
    majsis08 skrev 2013-06-24 18:35:30 följande:
    hehe ja stackars män som får stå ut med oss;) men dom får det finaste man kan få snart iaf:D  ja men visst är det så? bara för man fick tidigare sist blir jag extra otålig nu !! och min dotter va som sagt stor 3100 i v36+4 och jag är rädd att föda en jättebaby om jag går tiden ut :(

Vilken vecka är du i nu då? Jag är i vecka 38+0 och inte det minsta är på g.
  • faglin
    hejlinda skrev 2013-06-24 21:14:45 följande:
    Hur ska man känna att man kanske är på g då?
    Jag antar att man vet när det är på g. :) Med tvååriga sonen gick ju vattnet så då var det inte så svårt. Men ja om man får massa onda värkar som blir värre så kan det ju vara på g. Här är iallafall lungt som bara den. Lite mensvärk i ryggen bara men så har det ju varit i flera flera veckor.
  • Fåret Shaun

Var till läkare idag. Så fort bebisen sjunker ner blir jag igångsatt.

Det är fint att peka
  • Laconian

BF + 2 idag. humöret svajar ordentligt och trött på frågor från folk : "Känner du nåt? är det på gång?" GAAAAH!!!

• Lillan82
    majsis08 skrev 2013-06-24 18:35:30 följande:

mmm typ jag med... grabben född 36+6 och vägde 3445g och 50 cmlång.... hur stor blir denna då... idag e det v 37+5
    Är ute och rör på mig varje dag nu ...riktig hurtig promenad går ca 45 min. Hoppas på att det ska hjällpa till lite.. 
  • majsis08
    Lillan82 skrev 2013-06-25 13:04:10 följande:

mmm typ jag med... grabben född 36+6 och vägde 3445g och 50 cmlång.... hur stor blir denna då... idag e det v 37+5
    Är ute och rör på mig varje dag nu ...riktig hurtig promenad går ca 45 min. Hoppas på att det ska hjällpa till lite.. 
    hoppas det sätter igång snart=) jag är i vecka 36+2 idag !! nu ska jag ta en promenad med vovven å hoppas det händer nå men de tror jag inte mer en vanliga förvärkar :/
  • LindaLo

38+0 idag. Har börjat känt av förvärkarna lite mer nu. Kan tyvärr inte promenera alls så jag har inget val än att ligga och vänta, och vänta, och vänta :)

• hejlinda

Har mer och mer mensvärk på nätterna nu. Och börjat få lite dålig mage. Kanske är något på g? Hoppas hoppas. 37+0 idag. Är så trött på att vara gravid nu.

Svar på tråden - bf juli 2013 -