• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • vinkel

Ilar i underlivet, och inte på något trevligt sätt.
    Bebisen är fixerad med huvudet nedåt enl bm. Håller den på att trycka sig mer och mer ner när det känns så här?

• Brumma

Vinkel - så har jag oxå haft sen bebis fixerade sig.
    Vissa dagar är det nästan ingenting, o vissa dagar så starka o plötsliga ilningar att jag måste stanna o hålla i ngt för att inte tappa balansen...
    Har Dick haft det iallafall två veckor - o inget händer än..
    Drömde däremot inatt att bebis kom ut..
    Väldigt fort o utan smärta hemma på toalettgolvet :)
    Det var en pojke i drömmen så vi får väl se ;)

• vinkel

Ok! Tack för svar! Jag är inte redo, haha :)
    Jag drömde att det blev kejsarsnitt i natt. Vet ej varför, men så var bestämt!

• Soullight

Vinkel: så har jag haft flera veckor innan med alla tre barnen. De har inte varit fixerade. Bebisen trycker på nerver i bäckenet bl.a. som gör att det ilar som nålar. Aj aj aj va ont det gör alltså. Nu har jag känt av det de senaste två v ca. Mest kvällstid.

• Lillan82

sitter just nu med värkar som hållt på sen 03 inatt... ca 5-8 min mellan och gör riktigt ont.  De har ev intagningsstopp i helsingborg så ev får ja åka till halmstad ist.... Svårt att tro att bebis kan komma idag . V 37+6 så det gör ju absolut inget. 
    Svårt att veta när man ska åka bara. Sonen e hämtad så det  är bara att  sticka. GladFörvånad

• Fåret Shaun

Ni vet att i slutet ska bebisen vända sig och ligga med huvudet ner. Trodde min gjorde det då den gjorde det i v35. Nej troligen vänt sig, nu huvudet upp. Imorgon skulle de kolla om igångsättning gick, istället blir det att se hur den ligger med ul och kanske ett vändningsförsök.

Det är fint att peka
Svar på tråden - bf juli 2013 -