• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Carror

Grattis! :)

Själv sitter man och väntar på att nått ska ske.. 40+ 

• Benjimom

Grattis sandra

Själv börjar man bli otålig nu.
    Så otroligt less på att vara gravid, v. 38 nu (37+1) och känns som att plutten inte kommer vilja komma ut utan dra över massa på tiden som min son gjorde.  
    Orkar inte de, hela kroppen värker och jag har fått stora problem med ichias nerven så jag kan knappt gå emellan åt. 

• Soullight

Be om att få hinnsvepning gjord! Fick det när jag väntade dottern. Hon föddes ca 1 Tim efter den :) Ska få det denna ggn med, den 16e juli om inget hänt innan dess.

• isolde 79

Är i v 36+4, magen sitter fortfarande väldigt högt upp :) När "sjönk" era magar ned?

• Benjimom
    Soullight skrev 2013-07-02 12:36:55 följande:
    Be om att få hinnsvepning gjord! Fick det när jag väntade dottern. Hon föddes ca 1 Tim efter den :) Ska få det denna ggn med, den 16e juli om inget hänt innan dess.
    Tack för tipset, visste inte att man kunde be om det. Får ta upp det med bm nästa gång =)
Svar på tråden - bf juli 2013 -