• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Fåret Shaun

Min barnmorska hade fel, men fortfarande fullt rörlig. De gjorde en hinnsvepning och nu fyra timmar senare väder jag som en gris. Ska kolla om det minskat annars är det bara att åka in. Just nu har jag ont, om vi kommer in och de bedömer att det går blir vi igångsatta. Står i min journal att jag ska sättas igång snarast.

Det är fint att peka
  • Angelica

Inatt drömde jag att vattnet gick. Vaknade av kraftiga värkar vid 02 och de varade tills middagstid. Hade de inte slutat så hade jag åkt in. Tack och lov har inte vattnet gått. Det kanske är dags snart. Så var det en vecka innan min första kom. Drömde konstigt och vaknade med värkar och en vecka senare kom han.

• faglin
    Angelica skrev 2013-06-28 18:09:26 följande:
    Inatt drömde jag att vattnet gick. Vaknade av kraftiga värkar vid 02 och de varade tills middagstid. Hade de inte slutat så hade jag åkt in. Tack och lov har inte vattnet gått. Det kanske är dags snart. Så var det en vecka innan min första kom. Drömde konstigt och vaknade med värkar och en vecka senare kom han.

Vilken vecka är du i?
  • Carror

Jag har bf på måndag. (Andra barnet)

Fick första v36+2 men denna gång kommer jag antagligen gå över.

Snäcki, nära Halmstad är jag, Falkenberg :p

• Angelica

V36. V37 på måndag. Min första kom tre veckor för tidigt. Har värkar varje dag nu som är smärtsamma snart läge att åka in och se om det är på g redan.

• vinkel

Hade ett tråkigt samtal (tyckte jag) med min sambos syster igår. Hon har inga barn.
    1. Bristningar kommer de sista två veckorna som PANG och det är för jävligt.
    2. Sex kommer bli sämre för min sambo.

Tack för de upplyftande kommentarerna.
    Och så tycker hon att magen är för liten.
    Blä!

• Lillan82

Hej, allt gick bra, jag blev inskriven 15.30 i helsingborg och kl 17.08 kom lilla Hilma. snabba ryck och jag är glad att jag åkte in när vi gjorde det. =)

• Laconian

Vinkel: inget att  bry sig om såna där kommentarer, är så olika för alla hur det blir. Det är i alla fall lättare att "komma" efter en förlossning tycker jag så se det som positivt ;)

Lillan82: Grattis!! vilken lycka för er!!

Carror: jag hade BF i söndags så är inne på 40+6 idag.... Kommer också gå över mer än med min första där jag "bara" gick 5 dagar över :P

Svar på tråden - bf juli 2013 -