• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Carror
    vinkel skrev 2013-06-29 13:38:25 följande:
    Hade ett tråkigt samtal (tyckte jag) med min sambos syster igår. Hon har inga barn.

1. Bristningar kommer de sista två veckorna som PANG och det är för jävligt.

2. Sex kommer bli sämre för min sambo.

Tack för de upplyftande kommentarerna.

Och så tycker hon att magen är för liten.

Blä!

Haha de va dom dummaste kommentarerna, inget av de stämmer ju:p inga bristningar på mig o detta e min andra graviditet, sexet är som de va innan grav. me för den delen.

Avundsjuka bara, ska man bara ignorera !
  • Carror

Laconian: åh vill bara att de ska hända nått nu, trött på att vänta. Hoppas de snart är dax för dig, håller tummarna :)

• faglin
    vinkel skrev 2013-06-29 13:38:25 följande:
    Hade ett tråkigt samtal (tyckte jag) med min sambos syster igår. Hon har inga barn.
    1. Bristningar kommer de sista två veckorna som PANG och det är för jävligt.
    2. Sex kommer bli sämre för min sambo.

Tack för de upplyftande kommentarerna.
    Och så tycker hon att magen är för liten.
    Blä!
    Mina bristningar som jag fick med min son kom faktiskt precis där i slutet. Började synas lite nr det var två veckor kvar och sen pang sista veckan typ! Han kom i vecka 40+2. MEN jag har faktiskt inte så mycket emot dom som jag trodde! Ok att dom gör att magen inte går tillbaka helt men det är ju bara att operera sen när man är klar med barn och själva bristningarna ljusnar ju så dom typ knappt syns. Stör mig inte alls faktiskt och jag var supernojjig innan. Med denna har jag inte fått några nya än iaf och nu är det 8 dagar kvar till bf. Sexet har inte alls blivit sämre! Killen tycker t.om den är tajtare efter. :)
  • vinkel
    Carror skrev 2013-06-29 18:29:28 följande:

Haha de va dom dummaste kommentarerna, inget av de stämmer ju:p inga bristningar på mig o detta e min andra graviditet, sexet är som de va innan grav. me för den delen.
    Avundsjuka bara, ska man bara ignorera !
    Tack, jag tyckte bara liksom att... Jaha.. Vad ska jag göra med informationen!?
  • faglin
    vinkel skrev 2013-06-29 21:53:19 följande:
    Tack, jag tyckte bara liksom att... Jaha.. Vad ska jag göra med informationen!?
    Hon verkar faktiskt avundsjuk..sa det förmodligen bara därför. Alltså skiter du helt i det hon sa och fortsätter som innan. Allt går som sagt att fixa till om det nu skulle bli så plus att ni kommer ha en underbar liten bebis! :)
  • Fåret Shaun

Grattis Lillan Jag var in idag, hade det funnits plats hade de börjat sätta igång mig. Nu hade de fullt upp, fick knark med mig hem för att kunna sova. Händer inget imorgon ska jag till läkare igen på måndag. Hoppas de sätter igång då, mamma, min bror och min syster kommer då åka till furuvik med mina barn. Berättade just för lillebror att vi misstänker att fläkten är trasig ingen kall luft där

Det är fint att peka
  • Laconian

jag är omföderska och sitter med värkar 5-8 minuter mellan sen igår kväll- nu borde det bli bebis.!! Varför är man så seg att ringa in dit? måste ordna barnvakt och äta och allt samtidigt som jag har ooont. Håll tummarna!

• Fåret Shaun

Håll tummarna att det ser moget ut och finns plats på förlossningen.åker snart in igen till läkaren för att bedöma om en igångsättning går attgöra

Det är fint att peka
Svar på tråden - bf juli 2013 -