• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • vinkel

Tummarna hålles laconian och fåret shaun!
    Kram på er!

Tycker det är så spännande :) Jag som förstföderska i vecka 35 har en del tid kvar misstänker jag :)

• majsis08

lycka till tjejer:) själv börjar jag bli orolig att min sambo inte ska hinna hem när det är dags, han jobbar i stockholm under veckorna och vi bor i dalarna så han har en bit hem :S men en kompis kör in mig när det är dags och mamma å pappa kommer hit och är barnvakt åt dottern:)

• Benjimom

Grattis Lillan82 oc jag håller tummarna för er Fåret shaun och Laconian

Idag blir min stora pojk tre år, så här ska det hållas kalas, kan inte förstå att det gått tre år. 

• Fåret Shaun

Fullt på förlossningen, ska ringa it imorgon. Min man funderar på att ringa förlossningen och be dem ringa när det finns plats

Det är fint att peka
  • majsis08

jag va hos bm idag och va öppen 1 cm och tappen va bara 0,5 cm lång så mina förvärkar har gjort nytta iaf:)

• Sandra 235

Hej allihopa! Vår lilla Elias kom den 20 juni 3 veckor tidigt :) han var 48 cm lång och vägde 3425 gram. Vi njuter hemma för fulla muggar :)

• faglin
    Sandra 235 skrev 2013-07-02 08:05:00 följande:
    Hej allihopa! Vår lilla Elias kom den 20 juni 3 veckor tidigt :) han var 48 cm lång och vägde 3425 gram. Vi njuter hemma för fulla muggar :)

Grattis!!
Svar på tråden - bf juli 2013 -