• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Suss83

BF + 3 i dag. Har inga direkta känningar som jag kan relatera till värkar. Lite sammandragningar av livmodern när magen blir stenhård, men ingen smärta. Ska till bm på torsdag och i så fall göra en hinnsvepning om det går.
    Det är lite långdraget detta men är ju inte så många dagar över ännu.
    Kommer nog oxå att sakna magbubblan lite efter den lille kommit ut, men längtar så tills han/hon gör det...

• isolde 79

Suss83: skulle kunna varit jag som skrev inlägget! Exakt samma sits!! Hoppas på hinnsvepning på torsdag ja!

• Spellis

Enligt min bm så har dem som riktlinjer nu att har man gått över så gör dem en undersökning och kollar om man öppnat sig och gör en hinnsvepning. Så det bör ni få tjejer:)

• Lillasyster82

Här är min trollunge, Loui har han fått som tilltalsnamn... :)

Våra katter är nyfikna men väldigt skeptiska till vår nya familjemedlem. Här är bara sonen några dagar gammal.

En morgonpromenad men sonen sittande i bärsele för att vår son ska komma till ro och sova lite, brukar för det mesta gå hem när han har svårt att somna. Sen är det dock inte säkert att man lyckas ta honom från bärselen till babynestet.

Nöjd en liten stund efter badet, här nästan tre veckor gammal. Första gången vi badade honom var han inte alls nöjd, skrek mest hela tiden men lyckades bättre vid senare tillfälle. Troligen hade vi lite för kallt vatten första gången trots att vi hade det kroppstempererat.
Svar på tråden - bf juli 2013 -