• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Angelica

Det här blir nog långdraget. Slemproppen har släppt men har tyvärr bara förvärkar. Det kunde pågå i en till två veckor till. Inte vill förlossningen ha in mig ens för en titt. Trots det kommer klumpar med färskt blod ibland.

• Brumma

Carror - ja, jag åkte in i går kväll o köpte silicontuttar :) (amninvsnapp).
    UNDERBART!! :)

Angelica - håll ut! Det kommer..,
    Lycka till!

• Angelica

Åkte in oanmäld 24/7. En liten gosse föddes på kvällen samma dag. Snabbt förlopp.

• Benjimom
    Angelica skrev 2013-07-26 14:55:02 följande:
    Åkte in oanmäld 24/7. En liten gosse föddes på kvällen samma dag. Snabbt förlopp.
    Grattis! =)
  • Benjimom

Nu börjar jag bli fundersam, hade sammandragningar i stortsett hela natten, inte smärtsamma men så dom störde sömnen. 
    Sen under dagen har det fortsatt och börjar kännas mer och mer men ändå hanterbart. Dom kommer oregelbundet så jag vet inte om det bara är förvärkar eller om något är på g.  Är bf+5 idag

• faglin
    Angelica skrev 2013-07-26 14:55:02 följande:

Grattis!!
  • faglin
    Benjimom skrev 2013-07-26 15:28:13 följande:
    Kan tillägga att jag tog en lång varm dusch men dom avtog inte då heller. 

Hoppas det är på gång!! :)
  • Benjimom

Tyvärr hände det inte så mycket mer, fortsatte ha sammandragningar som gjorde ont men inget mer.
    Idag fick jag åka in till förlossning för kontroll då jag inte kunnat sova på flera nätter pga sammandragningar och smärta.

Slutade med att jag fick starkare värktabletter och en sömntablett att ta till kvällen samt en hinnsvepning!

Så nu hoppas jag på att hinnsvepningen kommer skynda på det hela lite, bf+6 idag. 

• Brumma

Å Benjimom, vad jobbigt...
    Håller tummarna att det verkligen sätter igång nu!

Svar på tråden - bf juli 2013 -