• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Lillasyster82
    Brumma skrev 2013-07-31 11:14:15 följande:
    Åh lillasyster vad fin han är!!!

Superduper fin!!!!

Tack!

Börjar sakta men säkert kännas bättre och bättre också. Har börjat förälska mig i min lille krabat, något jag inte gjorde till en början. Känns så härligt!
  • Brumma

Lillasyster - skönt att höra!
    Börjat jag med, även om det är lite tufft...
    Storebror älskar sin lillebror men har svårt att mamma inte har tid jämnt längre..
    Så en del bråk o tårar - o kramar!!!
    Blir väl bättre snart hoppas jag...

• Benjimom

Den 30/7 kl 21:36 (BF+9) föddes min lilla pojke 4025gram och 52cm lång <3 
    Va en snabb förlossning igen, kom in strax efter 20, så va ca 1,5 tim på förlossningen =) 
  • Benjimom
    Brumma skrev 2013-08-02 11:27:08 följande:
    Benjimom - stort grattis!!
    Tack =) 

Hur går det för er alla?

Här ammas det konstant. Har fått så otroligt ömma bröst nu så det inte är klokt.
    Och jag va panikslagen över min viktuppgång under graviditeten. Gick från 58-59kg till 84 dagen innan förlossningen.
     Va jätte rädd att inte bli av med någon vikt efteråt. Men idag ställde jag mig på vågen och den visade 69kg =)
    Va underviktig innan så min sambo har bett mig att helst stanna på 62 och absolut inte gå under 60. Så att nu iaf vara under 70 sträcket känns otroligt skönt =) 
  • Fåret Shaun

Grattis till alla bebisar som kommit. Har inte orkat vara här inne alls. Två väldigt betydande personer för mig har gått bort och snart börjar studierna.

Det är fint att peka
  • Fåret Shaun

Och som vanligt är bvc på mig om att bebisen inte ökar som den ska i vikt

Det är fint att peka
  • Eme91

Den 8/8 föddes våran prins. Vecka 41+1, 3834 gram och 53 cm lång! Han är det finaste!

Svar på tråden - bf juli 2013 -