• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Benjimom
    majsis08 skrev 2013-07-09 23:24:49 följande:
    hehe kul=) hoppas vi får innan nu är de ju bara 12 dagar kvar:)
    Ja vi får hålla tummarna för de=) Nästan så de bara är 11 ;p
  • Lillasyster82

Nu har vårt gossebarn äntligen kommit till världen. Det blev en stor pojk på 4620g och 54,5cm som föddes 9 juli 5:03 efter 27 timmar långt förarbete. Allt är bra med oss och vi är trötta, glada och lyckliga.

• majsis08

Grattislillasyster jag ligger på förlossningen nu vattnet gick klockan 2 och värkar var tredje minut och är öppen 4 cm

• Lillasyster82
    majsis08 skrev 2013-07-10 04:37:58 följande:
    Grattislillasyster jag ligger på förlossningen nu vattnet gick klockan 2 och värkar var tredje minut och är öppen 4 cm

Tack! Snart får även du träffa din.

Svårt att ta in som för mig som var förstagångsföderska att varje minut på förlossningen är värd att gå igenom när man väl får höra den lille och får den till sig. Så underbart!
  • Soullight

Grattis lillasyster!! Skönt att allt gick bra :D

Spännande Majsis! Nu ploppar det bebisar till höger o vänster här :)

• vinkel

Grattis till alla nya bebisar!

Själv ska jag på extrainsatt ultraljud idag för att bebisen gått från fixerad till osäkert.. Spännande! Hoppas verkligen inte hen vänt på sig!

• Carror

Bf+9 idag... Väntar o väntar, imorgon bokar bm mig till förlossningen

Svar på tråden - bf juli 2013 -