• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Angelica

Min bebbe låg väldigt långt ner med huvet när BM kände idag. Hon trodde vilken dag som helst. Hoppas det. Hon trodde också på supersnabb förlossning. Det börjar bli jobbigt nu när det trycker som om man hade en fotboll mellan benen som vill ut.

• Benjimom

Usch detta känns otroligt segt, igår natt hade jag massa förvärkar, sen vakna jag och vad jag trodde va vatten kom när jag kissade. Det såg exakt ut som när vattnet gick förra gången jag va gravid bara att det var mycket mindre mängd.
    Hade lite förvärkar hela dagen och blev fuktigt i trosan konstant men det slutade bli rosa på pappret när jag torkade mig. Nu har jag inte fått något mer rosa på pappret eller i trosan sen igår och förvärkarna har med avtagit.

Känns konstigt för vet inte vad det kan ha varit om det inte va vatten som kom, då det inte alls va som en flytning eller något, och dessutom rosa.  

• LindaLo

Igår morse 04.47 kom äntligen vår prins ut till oss. Förlossningen gick väl inte helt lätt men nu är han somsagt här, är världens lyckligaste just nu. Och grattis till er andra som ligger och myser med era juveler.

• faglin
    LindaLo skrev 2013-07-20 12:55:34 följande:
    Igår morse 04.47 kom äntligen vår prins ut till oss. Förlossningen gick väl inte helt lätt men nu är han somsagt här, är världens lyckligaste just nu. Och grattis till er andra som ligger och myser med era juveler.

Grattis!!
  • isolde 79

Grattis till alla bebisar!! Med en vecka kvar börjar jag känna mig redo :) skönt att det är så varmt, tycker jag! Passar på o bada nu innan det blir förbud mot det ;)

• vinkel

I fredags kom vår dotter, fastän BF var 3/8. Kändes skönt att hon kom tidigare faktiskt! Nu har vi fått komma hem! <3

Svar på tråden - bf juli 2013 -