• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Gersma

Hej! Jag är också med i tråden. Gravid i vecka sju och kan knappt tro att det är sant. Har längtat i många år och försökt ett tag, men nu rackarns!

• Saga09
    smööla skrev 2012-12-05 14:54:38 följande:
    Jag va på inskrivning igår. Jag va orolig för att jag inte mår illa längre, och är heller inte trött.. Så hon kollade hjärtljudet, och det tickade på för fullt :) är i v.11 idag..

Åh så skönt. Jag oroar mig med för jag inte känner så mycket numer.. Har KUB om 3 veckor och det känns som en halv evighet dit..
    Saga 2009 ¤ BF 6/7 2013
  • Shakeadooh

Hej! Jag hoppar också in här! Har beräknat datum 2013-07-23 och det är första barnet. Är superlycklig! Min sambo har ett barn sedan tidigare så är bonusmamma på halvtid. Jag tycker att det är skönt att kunna väcka frågor och undringar som förstagångsmamma, har många funderingar i huvudet. Kram på er!

• Emlan01

Har också blivit av med illamående och trötthet.. Hoppas de inte är nått att oroa sej för då:)

• majsis08

jag är i vecka 8 och har inga symptom alls förutom trötthet!! med min dotter var jag arg som ett bi och illamående till tusen så man är lite orolig men antar att det är väl så olika=) men det är så dåligt i dalarna att man inte får göra VUL som rutin :(

• Shakeadooh

Angelica: jag är i vecka åtta och får ibland som små hugg i sidan och magen. Jag hörde av mig till barnmorskan som sa att det med störst säkerhet är ligament i magen som växer, växtverk typ :). Så ett tecken på att livmodern med bebisen växer som den ska :)
    Inget att oroa sig över sålänge som du inte blöder samtidigt. :)

• Fåret Shaun
    Angelica skrev 2012-12-06 17:15:54 följande:
    Ska vara i v.7 bf 28 juli 2013. Nån mer som har småhugg i sidan?
    Livmodern som växer. Var orolig när jag omkring v6-7 kände så med första barnet
    Det är fint att peka
  • Fåret Shaun

Jag dricker hostmedicin då hosta triggar igång kräkningar delux, har gjort det några veckor. 
    Fick akupunktur mot illamåendet, men det blev bara värre.

Fick ett gott skratt idag när jag såg mig i spegeln. Jag är tjock innan, men mitt på magen har jag fått en "bulle", med tredje barnet kunde jag inte komma i vanliga byxor i v13 så detta är inget konstigt. Har inte ökat något i vikt, mitt mål är att försöka hålla vikten som jag har. Vilket är ok för min bm 

Det är fint att peka
Svar på tråden - bf juli 2013 -