• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Fåret Shaun
    Båtmorsan skrev 2012-12-30 20:37:05 följande:
    Allt kom inte med :(
    Fortsättning:
    Även om man gör fvp så syns inte alla kromosomfel. Bara vissa så det är heller ingen garanti. Eftersom din siffra sjönk vid undersökningen hade antagligen ditt barn en smal spalt i nacken vilket även minskar risken för komplicerade hjärtfel:)
    Önskar dig lycka till!!
    Och det finns mycket som inte är kromosonfel som inte syns

Det är fint att peka
  • vinkel
    majsis08 skrev 2012-12-30 21:36:20 följande:
    får alla göra KUB test?
    Olika i olika landsting.
  • majsis08

oki men det är inte på det vanliga rul dom gör kubtest?jag bor i dalarna vet du/ni om alla får göra de där?

• vinkel
    majsis08 skrev 2012-12-30 21:59:03 följande:
    oki men det är inte på det vanliga rul dom gör kubtest?jag bor i dalarna vet du/ni om alla får göra de där?
    Nej, KUB-ultraljudet görs i vecka 13 om jag minns rätt. Efter det går det inte att mäta det de vill mäta.
    RUL är ju senare.
    Tyvärr ingen koll på Dalarna, hoppas någon annan kan svara. :)
  • Lillasyster82
    majsis08 skrev 2012-12-30 21:59:03 följande:

Jag bor i Dalarna och ville göra KUB men fick inte för här måste mamman fyllt 35 för att få det erbjudandet, själv är jag 30. Vi kollade privata alternativ men då måste man åka och de privata klinikerna hade fullt upp under jul o nyår så blir inget för oss men känns bra ändå.
  • LillaLoppanT

Hej.
    Får man vara med här? Jag är 32 år, väntar mitt andra barn i Juli och bor i Göteborg. 

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ LUKAS ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  • Lillasyster82
    majsis08 skrev 2013-01-01 22:01:14 följande:
    okej:)  jasså vart i dalarna bor du om man får fråga?:)

Håller till i Ludvika, själv då?
Svar på tråden - bf juli 2013 -