• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • Jelu

God jul till er alla. Hoppas att ni får en trevlig julafton

• jontie

Är det någon mer som har stora problem med riktigt hemska mardrömmar varje natt? Jag tror jag blir tokig snatt..

• vinkel

Jag har fått torra fläckar här och var på kroppen. Och lite kli. Är det graviditetsrelaterat tro? Har inte haft så förut.. Sitter på ryggen, bröstet, nacken typ.

• Fåret Shaun
    jontie skrev 2012-12-25 12:21:56 följande:
    Är det någon mer som har stora problem med riktigt hemska mardrömmar varje natt? Jag tror jag blir tokig snatt..
    Är vanligt med konstiga drömmar när man är gravid

Det är fint att peka
  • Båtmorsan

Jo starka drömmar/mardrömmar är vanligt! Blir lite lugnare för varje graviditet då man "bearbetat" mer sedan tidigare graviditeter. Här om natten drömde jag det satt stora feta orädda råttor vid huvudkudden :( mindre mysigt. Förr har jag brukat drömma om mina x-killar. Var väl ett sätt att sätta punkt på riktigt antar jag. :)

• Saga09

KUB avklarat :) bebis sprattlade på för fullt och de hittade inget fel i mätningen eller nåt :) så himla skönt. Nu kan jag ta in att jag faktiskt är gravid ;)

Saga 2009 ¤ BF 6/7 2013
  • vinkel
    Musungen skrev 2012-12-26 00:19:07 följande:
    Vinkel, har oxå fått det! Ingen aning om varför
    Ringde MVC idag om utslagen. Hon undrade direkt om jag haft vattkoppor och det har jag (enligt mamma). Annars sa hon att jag fick kontakta vårdcentralen om det inte försvann. Har köpt fet kräm att smörja mig med, men jag tycker det kommer fler och fler.. Ska även testa att byta tvättmedel.
  • Båtmorsan

KUB avklarat här också! Underbart att se en så aktiv liten krabat!
    Att vi fick lägsta möjliga siffra var också skönt: 1/20.000
    Trots att vi båda är lite äldre.
    Hade även räknat helt rätt på BF :)
    Nu längtar jag efter att få känna första sparkarna!!

Svar på tråden - bf juli 2013 -