Pop kläder är white trash!
Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?
Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?
Oj, då är man white trash alltså??!
Själv tycker jag, som är höginkomsttagare, att PoP är ganska dyra kläder. Jag tycker att man många gånger kan hitta samma kvalitet till mycket lägre priser. Fast jag är ju white trash, så vad vet jag???
Kan berätta för dig ts, att jag ärvde 84miljoner efter min far och ett stort hus med friköpt tomt av min gammelfaster i en av sthlms finare societetsområden. Huset har egen brygga dessutom.. Kan tala om för dig att vi fint folk inte kallar andra som har det sämre för white trash (vad det nu betyder), eller andra glåpord. Vi fina vet hur vi uppför oss! Kläder? Ja,jag köper de barnkläder jag anser är fina och bra, oavsett vad det är för märke! Så lilla du, om du nu vill verka fin i kanten kanske du ska gå en charmkurs och en i vett och etikett' Till er andra, ber jag om ursäkt å ts vägnar. Jag känner mig förlägen när hon tror att vi rika beter oss som svin! Det är inte vi som är det utan sådana som ts som TROR sig vara rika och förmer än alla andra..
Det är väldigt vanligt med mammor som kallar varandra för white trash. Många skulle säkert säga att hon på min presentationsbild är det, och jag kan säga att det struntar jag fullkomligt i.
Själv så tycker jag att begagnade popkläder är toppen :) nya tycker jag är lite väl dyrt då de löper stor risk att förstöras av barnen..
Borde hamna i sandlådan denna tråden:)
Jag har övervägande kappahl, h&M, och lindex kläder till båda mina söner. Förrutom ytterkläderna som övervägande är i pop eller kaxs (kappahl)
Äldsta sonen sliter byxor rätt hårt men vare sig det varit pop eller h&m jeans så har det gått hål på knäna.
Vad gäller ytterkläderna har sonens kaxs overall varit snäppet bättre i värme och torrhet än pops, däremot så kan popoverallen utan problem användas av lillebror då den fortfarande ser ny ut.
Kvalite på pop ja det skulle jag vilja säga.
Vi har inte dåligt med pengar men är inte rika heller så jag anser att pop är dyrt MEN att det är ärvbara kläder så i längden slutar nog det på samma pris om man har tur att barnen matchar varann i stl vad gller säsongskläder.
POP är bra!
men även andra märken kan ju få fylla ut garderoben så barnen kan äta sig mätta med ;)
Ok, jag fattar att ts försöker vara lite rolig men jag häpnar över att det är så många som faktiskt går runt o bryr sig åt det ena eller det andra hållet över vad andra sätter på sina ungar för kläder. Ja, jag skulle nog också häpna om någon kom i den där Dior kappan till dagis men inte sjutton ser jag om nån har Lindex, pop, ärvt, fått, snott på sig vanliga leklläder. Ser ni andra verkligen det?