Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym

Pop kläder är white trash!

Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?

• Svar på tråden Pop kläder är white trash!
  • logg81

Jag kan inte bry mej mer om vad det står för text i ungarnas kläder. Speciellt inte i andra ungars! Jag söker inte heller någon form av bekräftelse via min dotters kläder. Sånna skruvade behov har jag inte...

Jag är bäst på jorden... shit happens.... =D
  • Knappamamma
    Anonym skrev 2012-10-27 17:24:31 följande:

Ja för att gå runt och skryta med PoP kläder är bara tragiskt
    Att gå runt och skryta om vilka kläder som helst är bara tragiskt!
    Min son har mest ärvda kläder från sina kusiner, bryr mig inte om det mest praktiskt att slippa köpa fast vi har råd. Kan jag lägga pengarna på något annat. Sen att denna fjanttråd dök upp någon dag efter en tragisk mamma med dålig självkänsla skrev att föräldrar som inte köpte PoP till sina barn inte älskade dem och brydde sig om dem ja det var ju rätt väntat.........
  • Litet My

Ärligt talat, varför går man runt och stirrar sig blind på vad andra klär sina barn i så länge barnen i fryser eller svettas ihjäl?

Själv noterar jag inte ens vilka märken andra klär sina barn.  

• TantMy

Vem fan bryr sig om vad andra köper!!!! Oavsett om det är dyrt eller billigt! Huvudsaken är att man själv tycker om det, vad grannen tycker skiter jag fullständigt i! Det är bara White Trash som bryr sig om sådana saker, antar TS, att du tillhör den kategorin.

• Pam

Har aldrig köpt PoP-kläder så jag har ingen aning...vet däremot att de har mycket randigt...Å det tilltalar inte riktigt mig.

woops, insåg just nu att dottern har randigt på sig...men det är en kaxbody...är det wt?

'Keep your head down and your tits up and we'll get through this nice and smooth...
  • Anonym

Jag och min man har det synnerligen gott ställt men vi köper inte kläder efter märken. Nu tycker jag det är roligt att handla barnkläder så garderoberna är välfyllda med allt från secondhand, Baby Gap, Dior och även Polarn och Pyret.

De gånger jag handlat kläder av det många av er anser finare märken har jag ofta halkat in i en butik när jag vart på affärsresor och visst, jag kollar sällan prislappen men i många fall håller de flesta kläder ungefär lika bra oavsett vad det kostar (HM undantaget, där får man ofta vad man betalar för, gillar inte merparten av deras tyger). Just pop tycker jag har en skönare och tjockare kvalité på tyget så där handlar jag ganska ofta (sen att det ligger alldeles nedanför mitt jobb, ja det spelar nog in också) men vissa av kläderna tappar också i färg väldigt fort.

• Anonym (e du go elle?)
    lille Birger skrev 2012-10-28 01:30:39 följande:
    Det är väldigt vanligt med mammor som kallar varandra för white trash.  Många skulle säkert säga att hon på min presentationsbild är det, och jag kan säga att det struntar jag fullkomligt i.
    Det är fan bara  kärringar som håller på ocg jämför, pratar skit och håller på! Och nej nu menar jag inte alla av kvinnligt kön, som jag själv. Utan KÄRRINGAR är KÄRRINGAR! Många återfinns här på Familjeliv! Punkt!
  • Anonym

För att sammanfatta tråden....

Svenssons som bråkar med andra Svenssons om vem som är rikare och "finare".

99% av er svenskar kommer från en arbetarklass-stam som åt linfrön och gröt och hade knappt tvål till att tvätta sig i fattigstugan.

Så med andra ord; De flesta av er är s.k. "WT".

Ridå!

• Anonym (Biskvi)
    Anonym skrev 2012-10-28 12:18:06 följande:

För att sammanfatta tråden....

Svenssons som bråkar med andra Svenssons om vem som är rikare och "finare".

99% av er svenskar kommer från en arbetarklass-stam som åt linfrön och gröt och hade knappt tvål till att tvätta sig i fattigstugan.

Så med andra ord; De flesta av er är s.k. "WT".

Ridå!

Hihihihi, okej då!
Svar på tråden Pop kläder är white trash!