Pop kläder är white trash!
Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?
Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?
Underhållande med trådar som denna, när TS väljer att vara anonym. Man kan ju undra varför
Jag kan inte bry mej mer om vad det står för text i ungarnas kläder. Speciellt inte i andra ungars! Jag söker inte heller någon form av bekräftelse via min dotters kläder. Sånna skruvade behov har jag inte...
Ärligt talat, varför går man runt och stirrar sig blind på vad andra klär sina barn i så länge barnen i fryser eller svettas ihjäl?
Själv noterar jag inte ens vilka märken andra klär sina barn.
Vem fan bryr sig om vad andra köper!!!! Oavsett om det är dyrt eller billigt! Huvudsaken är att man själv tycker om det, vad grannen tycker skiter jag fullständigt i! Det är bara White Trash som bryr sig om sådana saker, antar TS, att du tillhör den kategorin.
Har aldrig köpt PoP-kläder så jag har ingen aning...vet däremot att de har mycket randigt...Å det tilltalar inte riktigt mig.
woops, insåg just nu att dottern har randigt på sig...men det är en kaxbody...är det wt?
Jag och min man har det synnerligen gott ställt men vi köper inte kläder efter märken. Nu tycker jag det är roligt att handla barnkläder så garderoberna är välfyllda med allt från secondhand, Baby Gap, Dior och även Polarn och Pyret.
De gånger jag handlat kläder av det många av er anser finare märken har jag ofta halkat in i en butik när jag vart på affärsresor och visst, jag kollar sällan prislappen men i många fall håller de flesta kläder ungefär lika bra oavsett vad det kostar (HM undantaget, där får man ofta vad man betalar för, gillar inte merparten av deras tyger). Just pop tycker jag har en skönare och tjockare kvalité på tyget så där handlar jag ganska ofta (sen att det ligger alldeles nedanför mitt jobb, ja det spelar nog in också) men vissa av kläderna tappar också i färg väldigt fort.
För att sammanfatta tråden....
Svenssons som bråkar med andra Svenssons om vem som är rikare och "finare".
99% av er svenskar kommer från en arbetarklass-stam som åt linfrön och gröt och hade knappt tvål till att tvätta sig i fattigstugan.
Så med andra ord; De flesta av er är s.k. "WT".
Ridå!
För att sammanfatta tråden....
Svenssons som bråkar med andra Svenssons om vem som är rikare och "finare".
99% av er svenskar kommer från en arbetarklass-stam som åt linfrön och gröt och hade knappt tvål till att tvätta sig i fattigstugan.
Så med andra ord; De flesta av er är s.k. "WT".
Ridå!