• Anonym

Pop kläder är white trash!

Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?

• Svar på tråden Pop kläder är white trash!
  • Anonym (e du go elle?)
    Anonym (Quinoa) skrev 2012-10-27 23:38:25 följande:
    Mm Stockholm skeppar ner allt blått som inte sålt här till GBG för där säljer det som smör, lite marint så där ...

Ähh behåll surdegen för fan! Här e vi goa göbbar!
  • Anonym
    Anonym (Quinoa) skrev 2012-10-27 23:26:14 följande:
    Jaha jaha alla lantisar med noll koll... I Stockholm bär alla barn vars föräldrar har någon form av status, secondhand kläder, för då är man mån om miljön, jävligt creddig och hip för att ungarna är smakfullt och roligt ihop matchade av egen smak. Dessutom är det inte någon som suttit och slavat i Asien för att klä ens barn. Sen älskar barnen quinoa och morotssoppa samt bakar surdegsbröd redan på förskolan osv ....
    Vilka märken köper de på second hand?
  • Anonym (Quinoa)
    Anonym skrev 2012-10-27 23:49:10 följande:
    Vilka märken köper de på second hand?

Det skiter man i, vad som helst, fast gärna hemstickat ju sämre matchat desto bättre leopard mönstade tights, med rosa glittrig budget klänning och så kanske en grov stickad orange tröja på det ...på en pojke
  • Anonym (Ajfan)
    Anonym (Quinoa) skrev 2012-10-27 23:54:33 följande:
    Det skiter man i, vad som helst, fast gärna hemstickat ju sämre matchat desto bättre leopard mönstade tights, med rosa glittrig budget klänning och så kanske en grov stickad orange tröja på det ...på en pojke

• wity
    Anonym skrev 2012-10-27 16:44:49 följande:

Dior oftast!!

Haha! Drömmer
    ♥ Tyra 031010 ♥ Wilhelm 050628 ♥ Alvin 100826 ♥
  • Anonym (Ajfan)
    Anonym (Quinoa) skrev 2012-10-27 23:54:33 följande:

Ajfan, hör att du mött min son ute när hans pappa plockat fram dagens outfit. Personligen är jag glad att ungen alls har kläder på sig de dagar jag jobbar tidigt.
  • PASwe

Det bästa av allt är hur TS blandar ihop personer som saknar klass (som TS) med personer som har ont om pengar. Mycket underhållande.

• Anonym (mamma till två)

tror att TS är en liten hemma fru, gift med en rik äldre karl, och det enda hon gör är att trycka ner de som inte sätter på barnen dior jacka och prada skor till dagis....

själv så bryr jag mig inte om barnet har edels, ullared, ralf lauren, dior eller en sopsäck på sig (eller jo hade jag sett ett barn med en soppsäck på sig hade jag hjälpt barnet) men ni förstår..     

• Anonym
    Anonym (mamma till två) skrev 2012-10-28 00:06:35 följande:
    tror att TS är en liten hemma fru, gift med en rik äldre karl, och det enda hon gör är att trycka ner de som inte sätter på barnen dior jacka och prada skor till dagis....

själv så bryr jag mig inte om barnet har edels, ullared, ralf lauren, dior eller en sopsäck på sig (eller jo hade jag sett ett barn med en soppsäck på sig hade jag hjälpt barnet) men ni förstår..     

TS är bara en opponent till en annan tråd. Hade du läst denna tråd hade du förstått..
Svar på tråden Pop kläder är white trash!