Pop kläder är white trash!
Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?
Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?
Det som är WT är att vara dåligt allmänbildad, dåligt språk och sakna förståelse för omvärlden.
Att likställa människor med svag ekonomi med WT sätter TS på kartan...
Snälla, TS driver ju med oss. Fascinerande att så många blir provocerade. Man får väl klä sina an som man vill, lägger jälv ingen värdering alls i hur andra klär ina barn såvida de är rätt klädda för vädret och ser någorlunda hela och rena ut. Eller förresten....rena är kanske lite överambitiöst när man pratar dagisban...
Jag har tack vare min man blivit introducerad till människor som har det väldigt bra ställt. Mycket bättre än vad jag kunnat tänka mig i min svenska vardag. Och vet ni vad, de handlar ofta på second hand butiker, på billiga affärer och sedan mixar upp det hela med några dyra märkeskläder som Dior eller liknande.
De som jag känner som bara satsar på märkeskläder är inte de som har det bäst ställt, tvärtom, det är de som önskar att de hade det bättre ställt.
Jaha jaha alla lantisar med noll koll... I Stockholm bär alla barn vars föräldrar har någon form av status, secondhand kläder, för då är man mån om miljön, jävligt creddig och hip för att ungarna är smakfullt och roligt ihop matchade av egen smak. Dessutom är det inte någon som suttit och slavat i Asien för att klä ens barn. Sen älskar barnen quinoa och morotssoppa samt bakar surdegsbröd redan på förskolan osv ....
Annars har jag väl aldrig riktigt förstått varför PoP har en så hög ställning inom barnklädesvärlden men det är kanske för att jag inte haft många PoP plagg då jag bor utomlands.Min dotter växer som bara den och om hon använder ett plagg mer än 6 gånger är det bra. Jag skulle hellre se ett plagg för små barn som håller och som de kan växa i än ett plagg som har urbra kvalite men som hon växer ur inom ett par månader.
Ja, jag säljer vidare hennes gamla kläder i bra skick men ärligt talat är det en extra börda och jag skulle hellre se att hon nöter ut dem så jag kan slänga dem.