Pop kläder är white trash!
Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?
Är det bara jag som tycker att PoP kläder är white trash och för dom som har det dåligt ställt?
Jisssseeeesssss!!! Senast jag var inne på PoP förvånades jag över dessa ockerpriser. 199-300 kr för en body? Vinteroverall för 1300 kr? Inte för "fattiga" tycker jag.
HM är mer WT för mig. Billiga skit kläder som krymper, men man köper dessa för att kunna köpa nya kläder hela tiden. För att ha råd omvandla sitt barn till en "modell" som har varje dag nya kläder på sig på facebook bilder. WT!
POP har haft kvalitet på kläderna. Vissa body kunde man tvätta 100 gånger innan den visade tecken på att det är dags att slänga.
Men POP har tappat kvalitet med ökande priser. Senaste bodyn krympte och blev ful efter 3 tvättar och dessutom har kläderna blivit smaklösa. Synd....
De som använder uttrycket WT är enligt mig på en väldigt låg nivå .
De kan vara hur välutbildade och ha hur hög inkomst som helst.
Att överhuvudtaget diskutera märken och pengar är tecken på dålig uppfostran och
ettikett görs av personer som oftast har dålig självkänsla,
pop har jättebra kläder. Praktiska, funktionella, och de håller länge. Dyrt? Nej, inte för vad man får.
Men baby dior, känns lite mellanöstern va?