• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Sanna890

Alla tjejer se hit :D skulle det inte vara roligt om alla la in en bild på sig sj, skrev en liten text om vart vi bor, hur gamla vi är och vad vi jobbar med och lite så?:) skulle vara roligt att lära känna varandra ännu bättre :) lr vad tkr ni?:)

• MissKaos

Vad duktigt av dig att stå ut så länge!

Gör du ngt annat test innan?

Imorgon hoppas jag mina tester kommer. Dax att borja trana for gbgvarvet och sthlm Marathon nu, men jag har en envis skada så jag kan inte träna alls som jag vill! Nu har jag sviktande motivation med. Alternativ träning är inte lika kul och jag hoppas ju bli gravid o inte kunna springa! Samtidigt sa trivs jag inte nar jag inte tranar...

Tenshi skrev 2013-01-01 17:34:45 följande:
    floppan2008: Tack! Blir helt skakis nu, känns inte som att det kan vara sant. Testar med digitalt på fredag, då borde det ju visa positivt om det är något. Hoppas, hoppas... :)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Sjuksyrra, beroende/psykiatri

Har 1 barn

37 år

Instruerar spinning, loptranar

Sanna890 skrev 2013-01-01 18:40:28 följande:
    Alla tjejer se hit :D skulle det inte vara roligt om alla la in en bild på sig sj, skrev en liten text om vart vi bor, hur gamla vi är och vad vi jobbar med och lite så?:) skulle vara roligt att lära känna varandra ännu bättre :) lr vad tkr ni?:)

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Sanna890

Jag är 23 år, jobbar som Undersköterska inom njurmedicin på sjukhus. Inga barn än så länge. Bor i Jämtland.

• Sanna890

ojj, hälften försvann:p på fritiden tränar jag mkt, planerar att tävla i fitness senare efter första grav. Så småningom blir det plugg till socionom då mitt mål är att starta ett behandlingshem. Jag och min sambo har även familjehem, just nu har vi inget barn som bor här då vi sj planerar barn. Vi har tidigare haft en 7 årig pojke på halvtid men som nu har kunnat flytta hem igen på heltid :) Där va lite om mig :)

• Tenshi
    MissKaos skrev 2013-01-01 18:56:21 följande:
    Vad duktigt av dig att stå ut så länge!
    Gör du ngt annat test innan?
    Imorgon hoppas jag mina tester kommer. Dax att borja trana for gbgvarvet och sthlm Marathon nu, men jag har en envis skada så jag kan inte träna alls som jag vill! Nu har jag sviktande motivation med. Alternativ träning är inte lika kul och jag hoppas ju bli gravid o inte kunna springa! Samtidigt sa trivs jag inte nar jag inte tranar...

Jo, jag ska iaf försöka stå ut hela veckan men om jag känner mig själv rätt så kommer jag förmodligen smygtesta fram till dess (har ju ändå flera Testlagret-stickor här hemma så det gör ju ingenting egentligen). Gör nog ett varannan eller var tredje dag, då slipper jag ju gå och längta till "riktiga" testdagen och ha test-abstinens samtidigt.

Jag kommer nog ändå inte att kunna ta in ett positivt resultat förrän jag ser det på ett digitalt test, så egentligen är nog testandet med stickorna mest för att övertyga mig själv.

Känns lite som att jag hela tiden måste få svart på vitt att jag inte bara inbillar mig alltihop och att det faktiskt finns en anledning att fortsätta testa. Om stickorna börjar bli ännu tydligare innan helgen vet jag att jag kommer att lägga upp bild här direkt. Oskyldig

Jobbigt med träningen... Hoppas att det löser sig för dig på något sätt eller att du blir gravid, då får du ju åtminstone något annat roligt att fokusera på. 
  • Tenshi
    Sanna890 skrev 2013-01-01 18:40:28 följande:

Vi flyttar till Umeå om några veckor. Jag är 24 år (fästmannen är 31) och ska snart börja utbilda mig till något inom djurvård, förmodligen till djurskötare.

Fästmannen och jag har varit tillsammans i snart ett halvår men jag flyttade in hos honom redan efter två månader. Vi hade båda två flera husdjur vardera redan innan vi flyttade ihop så nu bor vi tillsammans med ett flertal katter och hundar.
  • MissKaos
    Tenshi skrev 2013-01-01 19:42:01 följande:

Jo, jag ska iaf försöka stå ut hela veckan men om jag känner mig själv rätt så kommer jag förmodligen smygtesta fram till dess (har ju ändå flera Testlagret-stickor här hemma så det gör ju ingenting egentligen). Gör nog ett varannan eller var tredje dag, då slipper jag ju gå och längta till "riktiga" testdagen och ha test-abstinens samtidigt.

Jag kommer nog ändå inte att kunna ta in ett positivt resultat förrän jag ser det på ett digitalt test, så egentligen är nog testandet med stickorna mest för att övertyga mig själv.

Känns lite som att jag hela tiden måste få svart på vitt att jag inte bara inbillar mig alltihop och att det faktiskt finns en anledning att fortsätta testa. Om stickorna börjar bli ännu tydligare innan helgen vet jag att jag kommer att lägga upp bild här direkt. Oskyldig

Jobbigt med träningen... Hoppas att det löser sig för dig på något sätt eller att du blir gravid, då får du ju åtminstone något annat roligt att fokusera på. 
    Har du många stickor kvar? Dom kostar ca 4kr st  va? Jag kommer testa som en galning när mina tester kommer! Eller ja, nästa månad nu känns det ju rätt kört..
    Hade tagit en ny sticka imorgon om jag hade varit du, men jag är ju testtokig med.

• görabebis

Jag är 28 år och min man 31. Vi träffades för 11 årsedan på teneriffa. Han jobbade som barrender o jag va på semester haha. 10 år efter att vi träffats alltså förra året gifte vi oss på teneriffa med våra familjer. En fantasisk dag och resa!! Bästa dagen någonsin!!

Jag är uska, jobbar mest nätter. Jobbar även i butik.. Gillar att jobba. Och resa! Vi reser utomlands ofta :)

Har två små malteserhundar. Bor i göteborg.

Jag har inte haft någon barnlängtan alls, men börjar nu se fram emot att förhoppningsvis bli gravid nästa år. Vi har precis börjat att försöka.

• babylängtan20

fortfarande ingen ny blödning men livrädd som sjutton ..

Svar på tråden Solstrålarna