• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • MissKaos

Jag bar väntar på den j-a mensen och räknar dagar!
    OM jag räknar 31 dagar cykel, så är det sas "sista chansen" denna månaden för att det ska ha blivit ngt. Sen blev vi sjuka = inget sex (räknar alltså ut när ÄL isf har skett) Är helt knäpp nu... Tror ju inte på det, vill helst att mensen ska komma nu.

Kollade ju med Äl tester;
    Fick svagt svagt utslag för ngn dag sedan
    PÅ fm idag. Halvstarkt på dagen ganska starkt -nära kontrollstrecket. Nu på em INGET ALLS! Tänke att det kanske var äl på G, att alla magsjukor har ställt till cykeln så den har hoppat framåt sas. Det skulle väl kunna hända....
    Blir tokit på detta! Kommer mensen nu är det ÄL på flyget till Thailand sannolikt... Även m vi ligger kvällen innan vi åker så känns det ju inte optimalt. Räcker ju att mensen är EN dag sen till så skulle då ÄL ske precis när vi kommer fram och är jetlagade till max. 2 dygn efter sista sex-chansne hemma och inte en chans att vi får till det då..

Sjukt sugen på chokladkakan jag bakade, ahr typ ätit halva sedan igår. PMS tecken om något!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-01 15:09:44 följande:

Nu syns det ju mkt tydligare! Grattis till graviditeten!
    Kommer hoppa över 2 mån för jag vill inte ha bebis i nov el dec. Hoppas så jag blir gravid i jan för att föda i början av oktober verkar helt perfekt! Dottern fick jag i april och 2008 var rekordvarm vår och sommar. Mkt jobbigt med en liten bebis därför satsar jag på höst alt jan feb.
    Ja, det kan jag tänka mig att det är. Det har inte ens jag tänkt på.

Då får vi hoppas vi båda får plus den här månaden! :)
    MissKaos skrev 2013-01-01 17:27:26 följande:

OJ! Vilken lyx att kunna tänka så -Själv är jag glad och tacksam om jag öht blir gravid när det än blir! MEN jag har nu inte värdens bästa fertilitet precis. Och jag gissar att du är född -85 så då har du dessutom rätt mkt mer tid än mig. Såklart.

Jag mår illa igen *dör* INTE mer magsjuka nu! Men mannen i huset har ju varit dålig -det bröt ut 2 dgr före nyår och han är inte rikitigt bra ännu så han kan ju ha smittat mig igen.

Ska ta mitt sista ÄL test snart. Hoppas det kommer nya på posten imorgon!  Vet inte om jag ska försöka få ett nyp ikväll? OM det nu är ÄL på G... Men magsjuka smittar ju som f-n..
    Jag kommer tycka att det är jobbigt att "hålla" mig två månader, då längtan efter barn är stor. Men eftersom det nu går att styra det lite själv, väljer jag att göra det... om man nu blir gravid någon gång :-/

Jag hoppas verkligen inte att du är sjuk! Jag tycker du ska försöka få dig ett nyp ikväll! Inget att förlora.. Är det så att han kan smitta, är du nog redan det nu. Kör på! :)

• CA5
    Sanna890 skrev 2013-01-01 18:40:28 följande:
    Alla tjejer se hit :D skulle det inte vara roligt om alla la in en bild på sig sj, skrev en liten text om vart vi bor, hur gamla vi är och vad vi jobbar med och lite så?:) skulle vara roligt att lära känna varandra ännu bättre :) lr vad tkr ni?:)
    Jag är 22 år, min sambo 27 och vi bor på Malta. Jobbar inom gaming branschen. Jag har ett stort intresse för träning så det är väl det som är "min grej" Men just nu har jag varit inne i en icke-träning period pga olika orsaker.

Bild kommer kanske senare..
  • Sanna890
    görabebis skrev 2013-01-01 20:56:52 följande:
    här e bröllopjag. gick ju ej att ladda upp på mobilen.

super fint kort :)
  • Tenshi
    MissKaos skrev 2013-01-01 19:55:05 följande:
    Har du många stickor kvar? Dom kostar ca 4kr st  va? Jag kommer testa som en galning när mina tester kommer! Eller ja, nästa månad nu känns det ju rätt kört..
    Hade tagit en ny sticka imorgon om jag hade varit du, men jag är ju testtokig med.

Jag måste erkänna att jag redan har hunnit "fuska" och testat ytterligare en gång nu på kvällen. Och det blir nog mint ett test imorgon också och dagen efter det... Testberoende som man är.

Testlagrets tester är ju inte alls så dyra så länge man köper dem i stora "familjepack". Nu har jag nog iaf minst 10 st stickor kvar (plus mitt CB Digital som ligger och väntar på mig).

Jag måste bara berätta en sak! Testet jag tog nu pp kvällen var, trodde jag först, helt negativt men sedan när jag höll upp det mot en stark lampa så såg jag något jag aldrig sett på något test förut - strecket fanns där och det blev t.o.m ljust rosa i motljuset! Förvånad

Nej, nu börjar jag ju känna att jag kanske faktiskt vågar hoppas på riktigt den här gången... 
  • Tenshi
    Sanna890 skrev 2013-01-01 22:13:25 följande:
    Här har ni mig :)

...shit, du var ju inte lite snygg! Förvånad
Svar på tråden Solstrålarna