floppan2008 skrev 2013-01-01 15:09:44 följande:
Nu syns det ju mkt tydligare! Grattis till graviditeten!
Kommer hoppa över 2 mån för jag vill inte ha bebis i nov el dec. Hoppas så jag blir gravid i jan för att föda i början av oktober verkar helt perfekt! Dottern fick jag i april och 2008 var rekordvarm vår och sommar. Mkt jobbigt med en liten bebis därför satsar jag på höst alt jan feb.
Ja, det kan jag tänka mig att det är. Det har inte ens jag tänkt på.
Då får vi hoppas vi båda får plus den här månaden! :)
MissKaos skrev 2013-01-01 17:27:26 följande:
OJ! Vilken lyx att kunna tänka så -Själv är jag glad och tacksam om jag öht blir gravid när det än blir! MEN jag har nu inte värdens bästa fertilitet precis. Och jag gissar att du är född -85 så då har du dessutom rätt mkt mer tid än mig. Såklart.
Jag mår illa igen *dör* INTE mer magsjuka nu! Men mannen i huset har ju varit dålig -det bröt ut 2 dgr före nyår och han är inte rikitigt bra ännu så han kan ju ha smittat mig igen.
Ska ta mitt sista ÄL test snart. Hoppas det kommer nya på posten imorgon! Vet inte om jag ska försöka få ett nyp ikväll? OM det nu är ÄL på G... Men magsjuka smittar ju som f-n..
Jag kommer tycka att det är jobbigt att "hålla" mig två månader, då längtan efter barn är stor. Men eftersom det nu går att styra det lite själv, väljer jag att göra det... om man nu blir gravid någon gång :-/
Jag hoppas verkligen inte att du är sjuk! Jag tycker du ska försöka få dig ett nyp ikväll! Inget att förlora.. Är det så att han kan smitta, är du nog redan det nu. Kör på! :)