• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • MissKaos

Vetetusan om jag vågar visa bild här.. ska se om jag hittar ngn jag är ok med

Ingen mens. Punka på cykeln. Spårvagn t jobbet..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Sanna890
    Tenshi skrev 2013-01-01 23:20:57 följande:
    ...shit, du var ju inte lite snygg!

Haha, tkr du det, tack så mkt :p
  • Sanna890

Åh vad jag längtar tills man har en liten mage igen!! Fick mage väldigt fort i somras innan ma:t. Det var svårt att dölja trots att jag endast gick till 11+5 :p längtar tills den är där igen!

• MissKaos

super NEG test o ingen mens!

Vad ÄR detta Börjar kännas fånigt..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

MENS!

• CA5

Tenshi - visa bild?

MissKaos - jag vågar inte heller lägga ut bild. Kanske längre fram. Vad skönt att mensen kom nu då! Jag hoppas alla här får ett januari plus!

• floppan2008

Jag vill vara anonym. Var medlem på fl för flera år sedan och folk kan vara hemska här. CA5 klart vi ska ha plus. Något annat finns inte!

• MissKaos
    floppan2008 skrev 2013-01-02 09:55:37 följande:
    Jag vill vara anonym. Var medlem på fl för flera år sedan och folk kan vara hemska här. CA5 klart vi ska ha plus. Något annat finns inte!

Folk kan vara helt gräsliga, men jag tror det har blivit bättre. Var med borta härifrån ganska länge.

Försöker nu ringa gyn.
    Cykler från 28-33 dagar utan att vara säker på att ha ÄL. SKulle vilja att dom kollar mig och testa Pregotime. Fast det kankse inte alls är rätt...
  • 3 barns mamma84
    MissKaos skrev 2013-01-02 09:34:18 följande:
    MENS!
    skönt iaf att mensen kom gumman jobbigt men nu bara vänta på äl kram till dig
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • floppan2008
    MissKaos skrev 2013-01-02 09:59:58 följande:
    Folk kan vara helt gräsliga, men jag tror det har blivit bättre. Var med borta härifrån ganska länge. Försöker nu ringa gyn. Cykler från 28-33 dagar utan att vara säker på att ha ÄL. SKulle vilja att dom kollar mig och testa Pregotime. Fast det kankse inte alls är rätt...
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Jag svor att aldrig mer sätta min fot här men det är så kul att hänga här innan plus och att följas åt som gravida sedan. Man får bra stöttning och mkt tips. Hoppas det blivit bättre för sist var det rena vuxenmobbingen. Min jobbarkompis skrev hur mkt tykna grejer som helst utan att fatta att det var jag. Hon betedde sig helt fucked up! Pinsamma människa. Hade svårt att gå och jobba med henne efter hon fattade vem jag var. Nu har hon fått sparken ha ha ha. Men anonym tänker jag förbli Hoppas du får ett bra svar ang hur du ska göra från gyn.
Svar på tråden Solstrålarna