• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • görabebis
    floppan2008 skrev 2013-01-02 12:28:28 följande:

Jag svor att aldrig mer sätta min fot här men det är så kul att hänga här innan plus och att följas åt som gravida sedan. Man får bra stöttning och mkt tips. Hoppas det blivit bättre för sist var det rena vuxenmobbingen. Min jobbarkompis skrev hur mkt tykna grejer som helst utan att fatta att det var jag. Hon betedde sig helt fucked up! Pinsamma människa. Hade svårt att gå och jobba med henne efter hon fattade vem jag var. Nu har hon fått sparken ha ha ha. Men anonym tänker jag förbli Hoppas du får ett bra svar ang hur du ska göra från gyn.
    Det är helt sjukt att vuxna människor inte kan bete sig mot varann! Och att de var en arbetskamrat till dig ds. Jag kanske har mina här oxå ;) hehe men de ä sånna goingar allihopa så det hade inte gjort något!
    Självklart får man vara anonym! 
    Jag älskar min bröllopsdag så mycket, en så sjukt rolig och lycklig dag. från kl 9 på morgonen till kl 6 morgonen efter så var det bara så otroligt roligt och fint! Så delade med mig lite av jag på min bröllopsdag :) Blir alltid så glad av att kolla på korten. löjligt kanske men blir så glad.

Man kan väl låsa trådar mot utomstående om det skulle bli massa skitsnack m.m.? Jag är helt ny här så har inte nån koll, men ni andra kanske vet?

• MissKaos

Ja mam kan göra lasta trådar. Du är otroligt vacker på bilden

görabebis skrev 2013-01-02 13:04:45 följande:
    Det är helt sjukt att vuxna människor inte kan bete sig mot varann! Och att de var en arbetskamrat till dig ds. Jag kanske har mina här oxå ;) hehe men de ä sånna goingar allihopa så det hade inte gjort något!

Självklart får man vara anonym! 

Jag älskar min bröllopsdag så mycket, en så sjukt rolig och lycklig dag. från kl 9 på morgonen till kl 6 morgonen efter så var det bara så otroligt roligt och fint! Så delade med mig lite av jag på min bröllopsdag :) Blir alltid så glad av att kolla på korten. löjligt kanske men blir så glad.

Man kan väl låsa trådar mot utomstående om det skulle bli massa skitsnack m.m.? Jag är helt ny här så har inte nån koll, men ni andra kanske vet?

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Kommer nog vara i luften då den är, men då vet jag det isf! Behöver inte hoppas på ngt nästa månad heller då. Tack .:+)

3 barns mamma84 skrev 2013-01-02 10:09:28 följande:
    skönt iaf att mensen kom gumman jobbigt men nu bara vänta på äl kram till dig

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Kommer nog vara i luften då den är, men då vet jag det isf! Behöver inte hoppas på ngt nästa månad heller då. Tack .:+)

3 barns mamma84 skrev 2013-01-02 10:09:28 följande:
    skönt iaf att mensen kom gumman jobbigt men nu bara vänta på äl kram till dig

• 3 barns mamma84
    MissKaos skrev 2013-01-02 13:21:59 följande:

varför inte  ?
    hur lång cykel har du nu ?

Jag har 37 i cykle nu och nu är mens skitet slut !!
    men jag är såååååå deprimerad
    Näst månad ingenting här med men jag kommer att gå upp på hästen igen nästa månad kanske men då flyttar vi.
    Och imorgon har jag min spykholog jag skaa prata med igen.
    men vi får hålla tummarna att vi alla får + snart visst känns det jobbigt men så är det men en vacker dag blir vi lyckliga igen        
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Sanna890

Men va hemskt det verkar ni som vart med på sidan länge :p vad kan andra göra? Se ner på någons utseende lr vad? Förstår inte riktigt vad ni menar?:p

• floppan2008
    Sanna890 skrev 2013-01-02 15:33:41 följande:
    Men va hemskt det verkar ni som vart med på sidan länge :p vad kan andra göra? Se ner på någons utseende lr vad? Förstår inte riktigt vad ni menar?:p

Nä men om man aktivt skriver i trådar med känsliga ämnen så blir stämningen hetsk och rena kränkningar förekommer. Har aldrig blivit retad för mitt utseende Men vill vara anonym eftersom det blev som det blev med min kollega. Vi hade olika åsikter om feminism, jag är inte mkt för genus och hen. Vi tjafsade och det var flera mot mig. Så var det i många trådar. FL är känt för att vara ett mkt tufft forum med mkt vuxenmobbing och jag vill gärna skydda min familj.
  • floppan2008

Har 39,2C feber... Har haft feber till och från sedan i lördags. Är inte förkyld. Nojjade så idag gick jag till läkaren. Har virusinfektion med ont i ögon och muskler samt febertoppar som kommer och går. Är tydligen något som går just nu. Känner mig så jävla deppig för jag har presis tillfrisknat från lunginflammation och bihåleinflmation. 15 dagars penicillinkur. Känner mig som en värdelös mamma och sambo som inte orkar något alls bara ligga och sova eller kolla på tv. Fy fan vi som är långlediga. Vi har gjort mkt saker ändå men jag har dåligt samvete!

• Sanna890
    floppan2008 skrev 2013-01-02 16:17:52 följande:
    Nä men om man aktivt skriver i trådar med känsliga ämnen så blir stämningen hetsk och rena kränkningar förekommer. Har aldrig blivit retad för mitt utseende Men vill vara anonym eftersom det blev som det blev med min kollega. Vi hade olika åsikter om feminism, jag är inte mkt för genus och hen. Vi tjafsade och det var flera mot mig. Så var det i många trådar. FL är känt för att vara ett mkt tufft forum med mkt vuxenmobbing och jag vill gärna skydda min familj.

Jaha,då förstår jag :) men jag skriver mest bara här :) är inte så mkt för sånna diskussioner då alla tkr olika vilket är sj klart i min värld :) fast skulle ju va lite tråkigt om fel människa såg att vi försöker få barn, då endast familjen vet :) men det får jag ta :)
  • Sanna890
    floppan2008 skrev 2013-01-02 16:21:43 följande:
    Har 39,2C feber... Har haft feber till och från sedan i lördags. Är inte förkyld. Nojjade så idag gick jag till läkaren. Har virusinfektion med ont i ögon och muskler samt febertoppar som kommer och går. Är tydligen något som går just nu. Känner mig så jävla deppig för jag har presis tillfrisknat från lunginflammation och bihåleinflmation. 15 dagars penicillinkur. Känner mig som en värdelös mamma och sambo som inte orkar något alls bara ligga och sova eller kolla på tv. Fy fan vi som är långlediga. Vi har gjort mkt saker ändå men jag har dåligt samvete!

Jag var oxå till läkarn idag då jag haft feber i 16 dagar, men fick inga svar, bara att det var ett virus troligast.. Hoppas vi tillfrisknar snart :D krya på dig :)
Svar på tråden Solstrålarna