floppan2008 skrev 2013-01-02 12:28:28 följande:
Jag svor att aldrig mer sätta min fot här men det är så kul att hänga här innan plus och att följas åt som gravida sedan. Man får bra stöttning och mkt tips. Hoppas det blivit bättre för sist var det rena vuxenmobbingen. Min jobbarkompis skrev hur mkt tykna grejer som helst utan att fatta att det var jag. Hon betedde sig helt fucked up! Pinsamma människa. Hade svårt att gå och jobba med henne efter hon fattade vem jag var. Nu har hon fått sparken ha ha ha. Men anonym tänker jag förbli

Hoppas du får ett bra svar ang hur du ska göra från gyn.
Det är helt sjukt att vuxna människor inte kan bete sig mot varann! Och att de var en arbetskamrat till dig ds. Jag kanske har mina här oxå ;) hehe men de ä sånna goingar allihopa så det hade inte gjort något!
Självklart får man vara anonym!
Jag älskar min bröllopsdag så mycket, en så sjukt rolig och lycklig dag. från kl 9 på morgonen till kl 6 morgonen efter så var det bara så otroligt roligt och fint! Så delade med mig lite av jag på min bröllopsdag :) Blir alltid så glad av att kolla på korten. löjligt kanske men blir så glad.
Man kan väl låsa trådar mot utomstående om det skulle bli massa skitsnack m.m.? Jag är helt ny här så har inte nån koll, men ni andra kanske vet?