floppan2008 skrev 2013-01-02 16:17:52 följande:
Nä men om man aktivt skriver i trådar med känsliga ämnen så blir stämningen hetsk och rena kränkningar förekommer. Har aldrig blivit retad för mitt utseende

Men vill vara anonym eftersom det blev som det blev med min kollega. Vi hade olika åsikter om feminism, jag är inte mkt för genus och hen. Vi tjafsade och det var flera mot mig. Så var det i många trådar. FL är känt för att vara ett mkt tufft forum med mkt vuxenmobbing och jag vill gärna skydda min familj.
Hen ser jag lite som ett skämt, men jag kan gott tåla att andra tycker anant. HAr dock varit praktiskt när jag ska avidentifiera en patient i mail till soctj. Då är HEN skitbra! Genus ja, tja. Min son gillar bilar, traktorer och blåa byxor. HAn har fått dockor med. Och han ville ha hallokitty så då fick han en blå tröjja med henne på. JAg ser inte riktigt problemet: Det är väl bättre man lär barnen vad saker står för och hur man förväntas uppföra sig än att dom är könslösa? Det är dom ju inte, eller dom blir inte det sm vuxna iaf. Hoppas jag! Hela grejjen känns lite överspänd. Samma lön för lika arbete, ja tack! Men min man i brudklänning? Njae, ska vi gifta oss vill JAG ha den! (men väljer ngn annan annat så versegod...)
MEn jag håller med dig, politik, rasism, barnuppfostran mm mm. Det är farligt på forumet.
Här får vi tycka lite olika va? Det berikar ju..
3 barns mamma84 skrev 2013-01-02 15:27:51 följande:
varför inte ?
hur lång cykel har du nu ?
Jag har 37 i cykle nu och nu är mens skitet slut !!
men jag är såååååå deprimerad
Näst månad ingenting här med men jag kommer att gå upp på hästen igen nästa månad kanske men då flyttar vi.
Och imorgon har jag min spykholog jag skaa prata med igen.
men vi får hålla tummarna att vi alla får + snart visst känns det jobbigt men så är det men en vacker dag blir vi lyckliga igen
Känner mig uppgiven bara... Vet inte ens om jag har ÄL ens. Tveksamt utslag på stickorna nu ska jag testa hela cykeln från dag 11.. HAr ju billiga stickor nu så nu går det ju bra att göra det. Min cykel varierar från 28-33 dagar.
Har bokat gyn tid i mitten av feruari. Det blir lagom när vi kommer hem från semestern.