• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • 3 barns mamma84
    MissKaos skrev 2013-01-02 17:32:01 följande:
    Ovan: Sommaren 2011. Är mig nog mer lik där!

Sötsnöret badade massor!

Jätte fin bild på er{#emotions_dlg.flower}
  • 3 barns mamma84
    MissKaos skrev 2013-01-02 17:16:10 följande:

Hen ser jag lite som ett skämt, men jag kan gott tåla att andra tycker anant. HAr dock varit praktiskt när jag ska avidentifiera en patient i mail till soctj. Då är HEN skitbra! Genus ja, tja. Min son gillar bilar, traktorer och blåa byxor. HAn har fått dockor med. Och han ville ha hallokitty så då fick han en blå tröjja med henne på. JAg ser inte riktigt problemet: Det är väl bättre man lär barnen vad saker står för och hur man förväntas uppföra sig än att dom är könslösa? Det är dom ju inte, eller dom blir inte det sm vuxna iaf. Hoppas jag! Hela grejjen känns lite överspänd. Samma lön för lika arbete, ja tack! Men min man i brudklänning? Njae, ska vi gifta oss vill JAG ha den! (men väljer ngn annan annat så versegod...)
    MEn jag håller med dig, politik, rasism, barnuppfostran mm mm. Det är farligt på forumet.
    Här får vi tycka lite olika va? Det berikar ju..

Känner mig uppgiven bara... Vet inte ens om jag har ÄL ens. Tveksamt utslag på stickorna nu ska jag testa hela cykeln från dag 11.. HAr ju billiga stickor nu så nu går det ju bra att göra det. Min cykel varierar från 28-33 dagar.
    Har bokat gyn tid i mitten av feruari. Det blir lagom när vi kommer hem från semestern.
    Ägglossningstickor ska man ta en nypa salt på.
    Man får tslag av mens graviditet och just ägglossning.
    Men det bästa är väl att prova sig fram tills ''äl'' och bara köra på.
    4 dagar innan och 4 dagar efter

Här får man säga vad man vill finns inga regler alls.
    Vi alla tycker olika så är det bara.       
  • MissKaos
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-02 17:49:48 följande:

Jätte fin bild på er{#emotions_dlg.flower}
    Tack!
    Gillar din magbild lite längre bak i tråden, den fick mig att längta efter att föda barn   Det är smärtsamt, men fasiken vad häftigt! Kroppen är så j-a  cool som kan göra det där tricket att klämma ut en vattenmelon där det kom in en korv! Du blev snittad efter att det fotot togs va? Det är ngt jag är lite rädd för faktiskt. JAg är inte rädd för en vaginal förlossning men snitt! Det verkar läskigt för mig..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Pommac skrev 2013-01-02 19:49:52 följande:
    Kan man undersöka cystor vid mens? 

OM det var det så lär den ju ha blött ut nu. Mina har antingen åkt ut med mensen eller spruckit innan. Det är när dom spricker det gör ont. Det är inte ngt problem att göra gyn undersökning vid mens. Jag har gjort det och det kändes konstigt för mig men gynekologen sa att det inte var ngt problem..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Pommac

Ja, okej. Jag går ringa och höra om de tycker att jag ska komma in eller inte. Vore ju jobbigt om man skulle få så här en gång till.

• Sanna890
    MissKaos skrev 2013-01-02 17:32:01 följande:
    Ovan: Sommaren 2011. Är mig nog mer lik där!

Sötsnöret badade massor!

Mysig bild på er :)
  • Sanna890
    floppan2008 skrev 2013-01-02 16:38:51 följande:
    Å fy fan. Jag lipar när jag haft feber i 4 dagar Hatar att ha feber. Får du frossa med febertoppar? Jag hade 38C igår imorse 37,4C och efter frossa i 3 timmar har jag 39,2C. Har huvudvärk och ont i ögonen. Värk i ryggen! Hur är det för dig?

Men huvva ligen, lät inge vidare! Hoppas du blir bättre snart! Jag har bara feber, mer på kvällen, mindre på morgonen. Anstränger jag mig blir den högre, blir trött och slut. Hoppas det ger sig snart.. Dock har vi otroligt tungt på jobbet just nu, så att ta det lugnt blir svårt..
  • floppan2008

Trivs bra i denna gruppen! Alla verkar så goa och glada riktiga solstrålar. Jag undviker hetsiga diskussioner eftersom jag mår dåligt! Alla är ju olika och det får man acceptera. Vissa har en aning svårt för det dock här på fl... Miss kaos jag har verkligen tvingat i mig vätska idag. Springer och kissar varje timme så det verkar gå bra Är uppe varje dag. Är livrädd för lunginflammation. Hade det för typ 1,5 månad och det var det värsta jag varit med om! Fattar inte hur vi ska kunna ha massa sex nästa v och göra barn om man ska vara så här måste bli gravid! Får väl trycka i mig Citodon så jag orkar

• floppan2008
    Sanna890 skrev 2013-01-02 20:48:41 följande:
    Men huvva ligen, lät inge vidare! Hoppas du blir bättre snart! Jag har bara feber, mer på kvällen, mindre på morgonen. Anstränger jag mig blir den högre, blir trött och slut. Hoppas det ger sig snart.. Dock har vi otroligt tungt på jobbet just nu, så att ta det lugnt blir svårt..

Har också lägre på morgonen. Fast idag började frossan redan kl 13. Låg med vadderade byxor, strumpor, t-shirt, luvtröja under ett duntäcke och ett överkast och skakade i 3 timmar. Helt fucked up! Fattar inte hur du orkar jobba!!! Jag är helt utslagen. Ska du inte sjukskriva dig och vila upp dig?
Svar på tråden Solstrålarna