• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • MissKaos
    CA5 skrev 2013-01-03 14:04:40 följande:
    Låter som många är sjuka. Krya på er!! Har sjäv mått illa de senaste två dagarna..

Testberoende som jag är, tog jag ett ÄL test precis. Min mens tog slut i förrigår.

Se bild.

Jag tycker det är rätt starkt. Hur brukar era se ut någon dag efter mens? Vet att det kan se olika, men vad tror ni?! Hjälp mig tolka det...

Dom kan ju reagera på mens med, men det KAN ju vara ÄL på G? Testa igen imorgon bitti. Det där är ju inte fullt utslag. MIna blir inte bättre än så någongång så mig ska du inte jämföra med.

Jag ska ju till gyn för det. Ska nu kolla in deras hemsida mankan gå in och anmäla att man kan ta en återbesöks tid. Vill så gärna ha en tidigare tid än den jag fick så jag kan komma igång med PergoTime!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • floppan2008

Har aldrig tagit ÄL tester men har läst på många ställen att mens kan ge utslag på ÄL tester. Är ju inte sannolikt att ha ÄL så tätt inpå mens.

• CA5
    MissKaos skrev 2013-01-03 15:03:53 följande:
    Dom kan ju reagera på mens med, men det KAN ju vara ÄL på G? Testa igen imorgon bitti. Det där är ju inte fullt utslag. MIna blir inte bättre än så någongång så mig ska du inte jämföra med.

Jag ska ju till gyn för det. Ska nu kolla in deras hemsida mankan gå in och anmäla att man kan ta en återbesöks tid. Vill så gärna ha en tidigare tid än den jag fick så jag kan komma igång med PergoTime!

Detta var mitt sista. Kanske springer och köper nya sen. Blir lite stressad av att testa mig hela tiden.. Tänkte få mig ett nyp idag ifall att..

När har du bokad tid då? Hoppas du kan få en tidigare isf.. Jobbigt att vänta! Finns det någon förklaring till att du inte får fullt utslag på äl test? Kan man ha äl ändå?
    floppan2008 skrev 2013-01-03 15:07:33 följande:
    Har aldrig tagit ÄL tester men har läst på många ställen att mens kan ge utslag på ÄL tester. Är ju inte sannolikt att ha ÄL så tätt inpå mens.

Precis tänkte jag med. Läst runt en massa nu och så ovanligt verkar det ändå inte vara! Aja vi får se ska ha regelbundet sex hela månaden så att vi inte missar något.
  • floppan2008

CA5 Pippa på bara. Det skadar ju aldrig haha!

• CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-03 15:21:00 följande:
    CA5 Pippa på bara. Det skadar ju aldrig haha!

Haha nej!
  • MissKaos

Förklaringen är nog enkel: Ingen ÄL!

Jag åt ju PergoTime innan sonen blev till
    Har tid 11/2. Det är dumt för man börjar alltid på cykeldag 5 med dom. Kanske kan få en återbudstid i nästa vecka. Isf kan jag börja nästa cykel, dom kunde inte ta emot idag el imorgn tyvärr!! Är ju på dag 3 idag så det hade ju varit optimalt imorgon...

KOlla på tradera ang ÄL tester! JAg köpte 30st + 20gravtester för 106kr INKL frakt hem till min postlåda! Jättebra Då kan jag känna att jag inte behöver bli stressad av att testa, jag köpte till 10 gravtester till så jag kan testa 1/dag innan mensen utan att känna att det blir dyrt etc. Det gör inget, dom kostar 4kr st..

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • floppan2008

Tänk innan graviditetstesten fanns. Då fick man vänta till typ vecka 7-10 och ta blodprov. Och innan blodprovet fanns fick man bara anta att msn var gravid när mensen inte kom. Nu testar man som galningar. Jag är i det närmaste beroende av att testa.

• 3 barns mamma84
    CA5 skrev 2013-01-03 14:04:40 följande:
    Låter som många är sjuka. Krya på er!! Har sjäv mått illa de senaste två dagarna..

Testberoende som jag är, tog jag ett ÄL test precis. Min mens tog slut i förrigår.

Se bild.

Jag tycker det är rätt starkt. Hur brukar era se ut någon dag efter mens? Vet att det kan se olika, men vad tror ni?! Hjälp mig tolka det...

Kan de vara så att du ÄR gravid fast mensen har varit ???
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • CA5
    MissKaos skrev 2013-01-03 15:24:48 följande:
    Förklaringen är nog enkel: Ingen ÄL!

Jag åt ju PergoTime innan sonen blev till

Har tid 11/2. Det är dumt för man börjar alltid på cykeldag 5 med dom. Kanske kan få en återbudstid i nästa vecka. Isf kan jag börja nästa cykel, dom kunde inte ta emot idag el imorgn tyvärr!! Är ju på dag 3 idag så det hade ju varit optimalt imorgon...

KOlla på tradera ang ÄL tester! JAg köpte 30st + 20gravtester för 106kr INKL frakt hem till min postlåda! Jättebra Då kan jag känna att jag inte behöver bli stressad av att testa, jag köpte till 10 gravtester till så jag kan testa 1/dag innan mensen utan att känna att det blir dyrt etc. Det gör inget, dom kostar 4kr st..

Aha! Tänkte att man kunde ha äl ändå och att kroppen bara producerade hormonet dåligt.. Vet inte hur det fungerar! Jag håller tummarna för att du får tid snart då!! Hade ju varit perfekt..

Jättebra tips ang ältester men bor inte i Sverige så kan tyvärr inte göra så. Suck! Annars hade det varit toppen!
  • CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-03 15:40:54 följande:
    Tänk innan graviditetstesten fanns. Då fick man vänta till typ vecka 7-10 och ta blodprov. Och innan blodprovet fanns fick man bara anta att msn var gravid när mensen inte kom. Nu testar man som galningar. Jag är i det närmaste beroende av att testa.

Ja, vi har blivit giriga nu Svårt att låta bli..
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-03 15:43:06 följande:
    Kan de vara så att du ÄR gravid fast mensen har varit ???

Hmm.. Jag vet inte. Har inga test hemma men tänkte inhandla ett par st snart så kan testa då för säkerhetsskull. Skulle bli vääldigt förvånad om det var så!
Svar på tråden Solstrålarna