• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • MissKaos
    floppan2008 skrev 2013-01-07 12:34:56 följande:
    Nu är det ÄL vecka för mig. Enligt appen sker ÄL på söndag men jag tror fre eller lör. Tänkte ha sex varannan dag denna veckan för att vara på den säkra sidan. Det moler lite runt äggstockarna idag och har trådiga flytningar. Blir inte klok på detta men blir mys i kväll och varannan dag fram till måndag.

Kör hårt! Det är ju ingen trist sida av det hela att ha mkt sex   ¨Tror gyn brukar rekomedera varannan dag from veckan före förväntat ÄL till veckan efter

Jag blöder ännu. Sitter iaf vid dator nu och inte med min mobil m spucken skärm.. Den skriver lite som den vill!

Idag har frsk varit stängd. VI har varit på UNiverseum och såg Hajarna bli matade + en massa annat. Lunch på stna och fika. LYX! Sen shoppade vi lite, sonen valde ett par jeans och skor. JAg fick en rolig klänning. Busungen passade på att dra ner dragkedjsn i expiditens topp när hon mätte hans fötter. Han log sött... Hon hade ett linne under så hon skrattade!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Pommac
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-07 20:50:07 följande:
    Hur stor 2:a ? Det finns stora 2:er också Min mamma bor i en 2:a mitt i älvsjö ser ut som en 3:a Hon betalar meeeeer 9000 kr !!! GALET mkt ... om det nu inte är mer Än sålänge så är det okej till en bebbe till er men sen när barnet är större så är det nog dags      att flytta Vi bodde i en stor 2:a i sthlm södertälje och då sov vi ALLA 2: barn och jag och mannen et blev trångt hahaha   

Nja inte speciellt stor tyvärr. Vi har många trappor att springa i och också. Inge barnvänligt ingen plats för vagn eller så. Så det är bara till att flytta sedan. Men det lär ju dröja. Kanske hinner flytta innan jag blir gravid. :)
  • MissKaos
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-07 20:43:46 följande:
    Det är 4 sovrum + vardagsrum = 5 rum
    110 kva om inte större
    Här vi nu bor på är 3 sovrum + vardagsrum LITET och 98 kva
    Hyran på denna är på 5000 kr + mer
    I en nya är det 6000kr i mån
    Så längtansfull !!     

Ser jättefint ut på bilden
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-07 20:45:11 följande:
    Blev ingen läkare idag men på fredag om jag får möjlighet .
    Har fortfarane mellanblödningar efter mf så surt man vill ju ha sex !!
    Ibland liiiite brunt och ibland liiiiite rosa :-/ hmmm  
    Nog bra att få det kollat!

Själv hoppas jag ju på en återbesökstid till gyn. Vill ha Pergo NU! Fast nu är knodden sjuk så imorgn blir jag väl hemma med honom. Han hade 37,8 nu, och då hade han ändå klätt av sig naken borstat tänderna etc. Och han brukar inte bli "feberhet" av att springa runt som vissa barn blir. Jag har varit jätteförkyld så.. Nersmittad.

Är så sjukt bebissugen nu *gah*
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • floppan2008

Jag och mannen har övat på bebisgörandet nu hi hi. Har ju ÄL sön men tror snarare fre. Och med tanke på att ÄL kan inträffa tidigare är det bäst att ligga lite före Har inte haft ÄL ännu vilket jag nästan trodde en stund, men känner i hela kroppen att den är på G. Det moler i äggstockarna. Försöker att inte tänka så mkt men det är svårt. Jag vill så väldigt gärna ha barn i slutet av sep/början på okt. Vill vill vill

• MissKaos
    floppan2008 skrev 2013-01-07 21:26:58 följande:
    Jag och mannen har övat på bebisgörandet nu hi hi. Har ju ÄL sön men tror snarare fre. Och med tanke på att ÄL kan inträffa tidigare är det bäst att ligga lite före Har inte haft ÄL ännu vilket jag nästan trodde en stund, men känner i hela kroppen att den är på G. Det moler i äggstockarna. Försöker att inte tänka så mkt men det är svårt. Jag vill så väldigt gärna ha barn i slutet av sep/början på okt. Vill vill vill

Jag med!! Så fort jag slutar blöda! (min man gillar inte det, det är ju så olika) Sen ska det sexas och göras Ältester!
  • 3 barns mamma84
    floppan2008 skrev 2013-01-07 21:26:58 följande:
    vill OXÅ !!!
    skönt att att ni hade (skönt)  
  • 3 barns mamma84
    MissKaos skrev 2013-01-07 21:11:02 följande:

Ser jättefint ut på bilden

Nog bra att få det kollat!

Själv hoppas jag ju på en återbesökstid till gyn. Vill ha Pergo NU! Fast nu är knodden sjuk så imorgn blir jag väl hemma med honom. Han hade 37,8 nu, och då hade han ändå klätt av sig naken borstat tänderna etc. Och han brukar inte bli "feberhet" av att springa runt som vissa barn blir. Jag har varit jätteförkyld så.. Nersmittad.

Är så sjukt bebissugen nu *gah*

Samma här !!
    Men nu enligt pappret så e et okej men shit vågar man ha sex idag iaf ?
    Tänkt om skitet kommer uner sexet :-/
    Men,men man ska väl prova hehe om mn nu känner lust hmmm inte för tillfället
    Jo jag måste kolla upp mig inte så speciellt sugen men fan man måste ju veta va som händer.

Symtomer jag fortfarande lever med är
    Hunger trött gassig svullen mini blöningar förskylning men ändå inte :-s  och molvärk då o då men typ ändå inte ..
    Ändå säger mig något i huvet att jag kanske fortfarande KAN vara gravid men det är OMÖJLIGT !! 
  • 3 barns mamma84

Miss: Hoppas Hoppas mensen slutar och du kan  bygga bebbis snabbt igen .
    Hur länge har du haft mens ? 

• 3 barns mamma84

Ska sova nu är helt slut i toppen så kanalerna fungerar inte som det ska.
    Men hoppas ni ALLA får sova och sexa gott  

• floppan2008
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-07 21:44:27 följande:
    vill OXÅ !!! skönt att att ni hade (skönt)  

Ha ha här delar man allt från flytningar till sex vilket fint hus ni köpt. Ser mysigt ut. Hoppas ni snart kan göra barn eller bara mysa för mysandes skull!
Svar på tråden Solstrålarna