• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • 3 barns mamma84
    MissKaos skrev 2013-01-09 12:07:22 följande:
    Pergo! Påbörjar idag
    Fast vi flyger den 18:e och då ser det ut  som om jag får ÄL den 19:e.. Skitdumt! JVi kommer ju vara på resande där så vi kan ha sex den 17:e sen är det ju svårt innan den 20:e. Missar mina mest fertila dagar mao
    Hahaha det finns (toalett på flyget )
  • 3 barns mamma84

Prego har jag aldrig testat hmmm hur fungerar det ??
    Blir man super kåt  

• MissKaos

Ja!! Det blir man. På mig fungerade det sist fast jag blev överstimulerad med. Jag har nog ägglossenataka gånger bara,,då kan man ju inte bli gravida

3 barns mamma84 skrev 2013-01-09 21:42:19 följande:
    Prego har jag aldrig testat hmmm hur fungerar det ??

Blir man super kåt  

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • 3 barns mamma84
    MissKaos skrev 2013-01-10 06:54:55 följande:
    Ja!! Det blir man. På mig fungerade det sist fast jag blev överstimulerad med. Jag har nog ägglossenataka gånger bara,,då kan man ju inte bli gravida
    Hahaha då behöver jag inte för när jag har äl så är jag en vild kåt bocke
  • 3 barns mamma84

Är idag så nere så förbannad fick reda på idag att elias dagmamma inte är dagmamma längeGråterhon har blivit fjernad efter 30 år som dagmamma
    Jävla fitt komuner alltså !!!!!!!
    Vad i helvette gör man detta  ??
    Jag misstänker starkt att det är pga att mn nu öppnat småbarnsgrupper på dagiset som börjar 1 april men det var så många dagmammor här i byn som är riktigt dåliga som INTE kan ta hand om sina barn alls.
    Vad ska jag NU göra ??
    Hon hade amadeus och hon hade Elias nu har Elias ingen dagmamma längre.     

• floppan2008

3 barns mamma vad jävligt! Sånt blir man förbannad på! När barnens trygghet rivs upp så! Hoppas verkligen det löser sig! Jag fick feber idag igen 39,3c innan jag tig febernedsättande. 1177 tyckte jag skulle åka till jourcentralen men det orkar jag inte. Får gå till min vc imorn. Är så bedrövad! Har ÄL idag känner det i hela kroppen. Hade sex igår kväll men de stackars spermierna som finns där inne dör väl i vörmeböljan. Är helt knäckt. Är nog fan inte meningen att jag ska få en till jävla feber helvetets skit.

• Sanna890

Äl idag enligt kalendern, men jag känner ingenting.. Tror jag tänker för mkt på det. Vi har haft sex 5 dagar i rad, men nu blir det inget mer denna gång då jag åker till Gävle i helgen, men det gör inget, blev det nåt så blev det :)

• MissKaos
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-10 09:14:04 följande:
    Är idag så nere så förbannad fick reda på idag att elias dagmamma inte är dagmamma längeGråterhon har blivit fjernad efter 30 år som dagmamma
    Jävla fitt komuner alltså !!!!!!!
    Vad i helvette gör man detta  ??
    Jag misstänker starkt att det är pga att mn nu öppnat småbarnsgrupper på dagiset som börjar 1 april men det var så många dagmammor här i byn som är riktigt dåliga som INTE kan ta hand om sina barn alls.
    Vad ska jag NU göra ??
    Hon hade amadeus och hon hade Elias nu har Elias ingen dagmamma längre.     

TRIST!
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-10 09:11:07 följande:
    Hahaha då behöver jag inte för när jag har äl så är jag en vild kåt bocke
    Problemet för mig är nog avsaknad av ÄL..
    Hoppa hoppas på att jag får äggloss av detta nu.
    Vad jag inte viste är att man tydligen inte kan använda Älstickor när man äter detta. FAst jag har läst många som gör det! Lärde mig just detta av barnmorksan här på FL. De kan ge falska pos. Jag tror jag kör på med dom ändå och gör det typ länge! Så får VARJE utslag = sex Man hoppas ju så...
    Sanna890 skrev 2013-01-10 19:53:58 följande:
    Äl idag enligt kalendern, men jag känner ingenting.. Tror jag tänker för mkt på det. Vi har haft sex 5 dagar i rad, men nu blir det inget mer denna gång då jag åker till Gävle i helgen, men det gör inget, blev det nåt så blev det :)
    Spelar inte ngn roll om du tänker på det eller inte. Det är ju inte tänka man blir preggo av!
    floppan2008 skrev 2013-01-10 18:58:20 följande:
    3 barns mamma vad jävligt! Sånt blir man förbannad på! När barnens trygghet rivs upp så! Hoppas verkligen det löser sig! Jag fick feber idag igen 39,3c innan jag tig febernedsättande. 1177 tyckte jag skulle åka till jourcentralen men det orkar jag inte. Får gå till min vc imorn. Är så bedrövad! Har ÄL idag känner det i hela kroppen. Hade sex igår kväll men de stackars spermierna som finns där inne dör väl i vörmeböljan. Är helt knäckt. Är nog fan inte meningen att jag ska få en till jävla feber helvetets skit.
    JO! Det klart du ska. Om inte denna månaden så näst!

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • CA5

Hej Tjejer!

Förlåt att jag varit lite frånvarande de senaste dagarna. Har mycket att göra, men har läst era inlägg:)

Uppdatering:
    Jag är inte gravid. Men jag känner mig fortfarande det.. Ni ska se min mage just nu. Liten kula, haha.. Antar att det är något fel på min mage. Hoppas det går över snart för det börjar bli lite jobbigt...

Har äl inom de närmsta dagarna, så ska väl ge järnet snart.

Men ska vara ärlig, börjar bli så nervös angående det här med bebis pga att jag precis börjat på nytt jobb. Är sååå nervös över att kanske berätta för dem så tidigt i min anställning..

Någon i samma sits eller som har varit?

• MissKaos
    CA5 skrev 2013-01-10 20:35:24 följande:
    Hej Tjejer!

Förlåt att jag varit lite frånvarande de senaste dagarna. Har mycket att göra, men har läst era inlägg:)

Uppdatering:
    Jag är inte gravid. Men jag känner mig fortfarande det.. Ni ska se min mage just nu. Liten kula, haha.. Antar att det är något fel på min mage. Hoppas det går över snart för det börjar bli lite jobbigt...

Har äl inom de närmsta dagarna, så ska väl ge järnet snart.

Men ska vara ärlig, börjar bli så nervös angående det här med bebis pga att jag precis börjat på nytt jobb. Är sååå nervös över att kanske berätta för dem så tidigt i min anställning..

Någon i samma sits eller som har varit?
    Jag blev gravid precis efter att jag hade fått nytt = innan jag han börja.... Fick börja med att berätta efter 1 månad att jag skulle få bebis. Närmsta kollegan sprang ut och köpte en tårta!
Svar på tråden Solstrålarna