3 barns mamma84 skrev 2013-01-10 09:14:04 följande:
Är idag så nere så förbannad fick reda på idag att elias dagmamma inte är dagmamma länge

hon har blivit fjernad efter 30 år som dagmamma
Jävla fitt komuner alltså !!!!!!!
Vad i helvette gör man detta ??
Jag misstänker starkt att det är pga att mn nu öppnat småbarnsgrupper på dagiset som börjar 1 april men det var så många dagmammor här i byn som är riktigt dåliga som INTE kan ta hand om sina barn alls.
Vad ska jag NU göra ??
Hon hade amadeus och hon hade Elias nu har Elias ingen dagmamma längre.
TRIST!
3 barns mamma84 skrev 2013-01-10 09:11:07 följande:
Hahaha då behöver jag inte

för när jag har äl så är jag en vild kåt bocke

Problemet för mig är nog avsaknad av ÄL..
Hoppa hoppas på att jag får äggloss av detta nu.
Vad jag inte viste är att man tydligen inte kan använda Älstickor när man äter detta. FAst jag har läst många som gör det! Lärde mig just detta av barnmorksan här på FL. De kan ge falska pos. Jag tror jag kör på med dom ändå och gör det typ länge! Så får VARJE utslag = sex

Man hoppas ju så...
Sanna890 skrev 2013-01-10 19:53:58 följande:
Äl idag enligt kalendern, men jag känner ingenting.. Tror jag tänker för mkt på det. Vi har haft sex 5 dagar i rad, men nu blir det inget mer denna gång då jag åker till Gävle i helgen, men det gör inget, blev det nåt så blev det :)
Spelar inte ngn roll om du tänker på det eller inte. Det är ju inte tänka man blir preggo av!
floppan2008 skrev 2013-01-10 18:58:20 följande:
3 barns mamma vad jävligt! Sånt blir man förbannad på! När barnens trygghet rivs upp så! Hoppas verkligen det löser sig! Jag fick feber idag igen 39,3c innan jag tig febernedsättande. 1177 tyckte jag skulle åka till jourcentralen men det orkar jag inte. Får gå till min vc imorn. Är så bedrövad! Har ÄL idag känner det i hela kroppen. Hade sex igår kväll men de stackars spermierna som finns där inne dör väl i vörmeböljan. Är helt knäckt. Är nog fan inte meningen att jag ska få en till

jävla feber helvetets skit.
JO! Det klart du ska. Om inte denna månaden så näst!