• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • CA5

Pust!!

Jag känner mig SÅ gravid. Det är så typsikt att det är söndag idag och att apoteket har stängt! Skulle vilja testa mig. Mår väldigt illa om dagarna, yr och trött. Men kan lika bra vara sjuk.. ELLER, så luras min kropp helt enkelt. :)

Jag gav upp tanken på att jag var gravid den här månaden då blodet kom, så är lite förvånad att jag känner som jag gör.

• floppan2008
    Pommac skrev 2013-01-05 22:48:20 följande:
    Va? Hur kan de öka s?

Jo men det tar ju oftast rätt lång tid innan det tar sig och för varje försök kommer du närmare en graviditet. Man måste tänka positivt :)
    CA5 skrev 2013-01-06 14:56:22 följande:
    Pust!! Jag känner mig SÅ gravid. Det är så typsikt att det är söndag idag och att apoteket har stängt! Skulle vilja testa mig. Mår väldigt illa om dagarna, yr och trött. Men kan lika bra vara sjuk.. ELLER, så luras min kropp helt enkelt. :) Jag gav upp tanken på att jag var gravid den här månaden då blodet kom, så är lite förvånad att jag känner som jag gör.

Hade du fått plus på något test? Hur mkt mens hade du? Själv har jag massa flytningar sådär trådiga som vid ÄL och lite molvärk. Vad fan mensen tog slut för 8 dagar sedan. Kan ju inte vara ÄL nu eller?
  • 3 barns mamma84

Vet inte när jag har ÄL hade räknat med 9:e men nu är cykeln min helt ur balans efter missfallet jag fick har fortfarande bruna flytningar kommer o går nu 1 veckas tid .
    Så jag har ingen anning när jag har ÄL tyvärr.
    Är förskyld IGEN tomt i huvudet snorig ont i huvudet och ögonen helt slut.
    Orkar ingenting alls.   

• CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-06 18:27:38 följande:
    Hade du fått plus på något test? Hur mkt mens hade du? Själv har jag massa flytningar sådär trådiga som vid ÄL och lite molvärk. Vad fan mensen tog slut för 8 dagar sedan. Kan ju inte vara ÄL nu eller?

Anade en skugga den 27/12 ca 1-2 dagar innan "mensen" kom. Men sen såg det negativt ut den 28/12.

Så det kan ha varit ett spökstreck. Man hör ju om dem som plussar sent.. Tog äl test två dagar efter mensen tog slut och det var väldigt starkt (dock inte lika starkt som kontrollstrecket). Bild på den finns på föregående sida.

Hade nog som vanlig mens.. Den satte igång långsamt. Kan inte riktigt bedöma utifrån det. Den kan vara så olika varje månad! Köper ett test imorgon så slipper jag fundera.. Om det inte visar ett plus vet jag att mitt illamående osv beror på något annat!

Använder du äl test? Kanske har tidig äl den här månaden då? Det går ju..
  • CA5
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-06 18:30:04 följande:
    Vet inte när jag har ÄL hade räknat med 9:e men nu är cykeln min helt ur balans efter missfallet jag fick har fortfarande bruna flytningar kommer o går nu 1 veckas tid .

Så jag har ingen anning när jag har ÄL tyvärr.

Är förskyld IGEN tomt i huvudet snorig ont i huvudet och ögonen helt slut.

Orkar ingenting alls.   

Okej. Trist! Du använder inte tester som hjälp då? Jag har ingen aning om varför du fortsätter ha bruna flytningar.. Kolla med Bm? Borde gå över snart.. Krya på dig!!:(
  • CA5

Floppan2008 - tre sidor bak finns bild. Här skrivs det .:)

• Sanna890
    CA5 skrev 2013-01-06 13:29:13 följande:
    Har inget att göra idag, så uppdaterade listan och organiserade den lite. 3barnsmamma84, kan du inte lägga in den i "ts-inlägget" eller vad det kallas? :)

ÄL LISTA

10/1 - Soffan

12/1 - Floppan2008

13/1 - CA5 

16/1 - görabebis

16/1 - Pommac 

BIM LISTA

24/1 - Soffan   

27/1- Floppan2008

28/1 - CA5

26-30/1 - Pommac 

30/1 - görabebis

MissKaos,Tenshi och 3barnsmamma84 när har ni er nästa äl och bim?

Jag har äl 10/1 och bim 24/1 :)
  • 3 barns mamma84
    CA5 skrev 2013-01-06 18:46:55 följande:

Okej. Trist! Du använder inte tester som hjälp då? Jag har ingen aning om varför du fortsätter ha bruna flytningar.. Kolla med Bm? Borde gå över snart.. Krya på dig!!:(
    Jag får nog testa med äl stickor och gissa fram .
    men det bästa för mig är att jag borde nog vänta 1 månad iaf .
    Ska till läkaren i morgon .

tack ska du ha .

Hur går det för dig ?         
  • Pommac
    floppan2008 skrev 2013-01-06 18:27:38 följande:

Jo men det tar ju oftast rätt lång tid innan det tar sig och för varje försök kommer du närmare en graviditet. Man måste tänka positivt :)
    Jo det är sant. Men jag tror tyvärr inte chansen ökar. Är nog samma chans. Men
    rent statistiskt sett så borde de ju vara vår tur nu. Jag kör med Cb´s fertilitetsmonitor så jag kan inte missa ÄL denna gång (Gjorde ett brejk med den förra månaden efter att ha fått utslag på samma dag två månader i rad innan) 

• floppan2008

CA5 jag såg ÄL testet men det kan ju reagera på mens. Eller så är du gravid ändå. Min kompis blödde tom klumpar och var gravid. Spännande imorn att ta test. Nä jag kör inte med ÄL tester är för snål. Känner min ÄL så väldigt tydligt och det gör så ont så det är svårt att få till det ibland. Har inte så ont utan mer lite molande. Har ju bim mellan 10-12 så det är väl förstadiet :)

Svar på tråden Solstrålarna