• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • floppan2008

Miss kaos då är jag inte helt ute och cyklar då visste inte vad rekommendationerna var. Mannen lör vara nöjd hoppas din kropp snart är i balans och att du får rätsida på blödningar och sånt.

• 3 barns mamma84
    floppan2008 skrev 2013-01-07 21:58:20 följande:

Ha ha här delar man allt från flytningar till sex vilket fint hus ni köpt. Ser mysigt ut. Hoppas ni snart kan göra barn eller bara mysa för mysandes skull!
    Hmm vad e sex Tungan utehur gör man barnDrömmer hahaha jo jag hoppas det snart snart blir dags

Jo här delar vi en del hahaha men de e alltid kul och vara med på vad som händer er alla

Ja huset ja den e gudomlig !!
    Mer bilder kommer när vi har tillgång för att ta oss in hehe      
  • MissKaos
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-07 21:49:58 följande:
    Miss: Hoppas Hoppas mensen slutar och du kan  bygga bebbis snabbt igen .
    Hur länge har du haft mens ? 
    Den kom 2/1 jätte lite, räckte med trosskydd!  Trodde den var slut: Sen igår: STÖRTBLÖDNING! (äckelvarning) var tom lite p ringen när jag hade varit på toa! Blödde igenom en tamping på 2h. Nu har det blivit som en normal mens. I vanliga fall brukar jag blöda först lite kanske en dag, sen mkt 1-2 dgr sen lite ngn dag sen slut.
    Fattar inget av detta. KAnske borde jag ist räkna igår som dag 1 i denna cykel?

Jo innan blodfloden kom hade jag rätt ont och det vr som om det kom "pang" en stor pöl  i byxan och sen detta?
    Någon som kan gissa vad detta beror på?
    Undrar om det var en Äl cysta? Eller ngt annat?
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-07 21:48:48 följande:

Samma här !!
    Men nu enligt pappret så e et okej men shit vågar man ha sex idag iaf ?
    Tänkt om skitet kommer uner sexet :-/
    Men,men man ska väl prova hehe om mn nu känner lust hmmm inte för tillfället
    Jo jag måste kolla upp mig inte så speciellt sugen men fan man måste ju veta va som händer.

Symtomer jag fortfarande lever med är
    Hunger trött gassig svullen mini blöningar förskylning men ändå inte :-s  och molvärk då o då men typ ändå inte ..
    Ändå säger mig något i huvet att jag kanske fortfarande KAN vara gravid men det är OMÖJLIGT !! 

Jag hade velat ha det kolla innan, så det inte finns ngn infektion eller ngt annat?
    Om det börjar som en tvillinggraviditet där den ena stöts bort som ett missfall? Det ä rtydligne int ehelt ovanligt att en tidig ordentlig blödning under en graviditet beror på det.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • 3 barns mamma84
    MissKaos skrev 2013-01-07 22:15:14 följande:
    Den kom 2/1 jätte lite, räckte med trosskydd!  Trodde den var slut: Sen igår: STÖRTBLÖDNING! (äckelvarning) var tom lite p ringen när jag hade varit på toa! Blödde igenom en tamping på 2h. Nu har det blivit som en normal mens. I vanliga fall brukar jag blöda först lite kanske en dag, sen mkt 1-2 dgr sen lite ngn dag sen slut.
    Fattar inget av detta. KAnske borde jag ist räkna igår som dag 1 i denna cykel?

Jo innan blodfloden kom hade jag rätt ont och det vr som om det kom "pang" en stor pöl  i byxan och sen detta?
    Någon som kan gissa vad detta beror på?
    Undrar om det var en Äl cysta? Eller ngt annat?

Jag hade velat ha det kolla innan, så det inte finns ngn infektion eller ngt annat?
    Om det börjar som en tvillinggraviditet där den ena stöts bort som ett missfall? Det ä rtydligne int ehelt ovanligt att en tidig ordentlig blödning under en graviditet beror på det.
    kan du testa dig igen ?
    Hoppas det blir bättre låter helt skumt nu.

Själv kissar jag massor än
    men blödningen e slut    
  • Sanna890

idag börjar mina test med cb digitala (äl-test). blir så orolig över att äl ska utebli, vet inte vart jag fått det ifrån, men fått för mig det iaf.. äl ska vara på torsdag enligt kalendern, brukar alltid stämma, så hoppas allt funkar som det ska denna månad oxå.

• MissKaos
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-08 08:18:12 följande:
    kan du testa dig igen ?
    Hoppas det blir bättre låter helt skumt nu.

Själv kissar jag massor än
    men blödningen e slut    
    Aha, ang mf var det dig jag syftade på. Inte mig!
    Har ju en tid i feb till gyn och kan evt få en återbesökstid nu i veckan el nästa vecka m jag har tur! Hoppas det.. Vill ju kunna ta pergo nästa cykel
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Sanna890 skrev 2013-01-08 10:13:13 följande:
    idag börjar mina test med cb digitala (äl-test). blir så orolig över att äl ska utebli, vet inte vart jag fått det ifrån, men fått för mig det iaf.. äl ska vara på torsdag enligt kalendern, brukar alltid stämma, så hoppas allt funkar som det ska denna månad oxå.
    De flesta har ÄL 10 av 12 cykler. Så bli inte orolig om du inte har det.

Någon som vet hur CB fertlitietsmonitor funkar? Kan man använda den hur många ggr som helst eller måste man köpa stickor eller en ny efter ett tag?
  • Soffan
    Sanna890 skrev 2013-01-08 10:13:13 följande:
    Vi har ÄL samma dag Glad Hoppas du får ÄL denna månaden!
    Jag fick svagt sträck på stickan idag.
  • Sanna890

jaha, det viste jag inte.. inget att oroa sig för då.. bestämde mig för idag att sluta med test stickor. det får bli om det blir, orkar inte pressen. blir det inge denna månad kmr jag inte heller att vara med i någon grupp här , inte i någon app på telefonen heller, utan bara leva som vanligt, utan massa jämförelser, jag vet att jag kan bli gravid, det är huvudsaken :)

• Soffan
    Sanna890 skrev 2013-01-08 14:06:07 följande:
    jaha, det viste jag inte.. inget att oroa sig för då.. bestämde mig för idag att sluta med test stickor. det får bli om det blir, orkar inte pressen. blir det inge denna månad kmr jag inte heller att vara med i någon grupp här , inte i någon app på telefonen heller, utan bara leva som vanligt, utan massa jämförelser, jag vet att jag kan bli gravid, det är huvudsaken :)

Ja det låter som en bra idé.  jag skall göra något liknande efter den här månaden, jag blev ju gravid men fick missfall i November.. Ska köpa mig ett träningskort och fokusera på något annat ett tag om det inte blir ett plus nu.
Svar på tråden Solstrålarna