• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Pommac
    MissKaos skrev 2013-01-04 19:58:31 följande:

Cystor får nästan alla kvinnor någon gång i livet, en del m´ånga ggr en del få. Jag har haft för er i tråden med, så det räcker och blir över.. HAde 4 st på en gång när jag blev överstimmulerad av Pergotime. Aj! Diffrentialdiagns är faktiskt blindtarmsinflamation!
    Usch vad hemskt. Nu håller jag tummarna för att jag ska slippa få så några fler gånger och du också naturligtvis. =) 
  • MissKaos
    Pommac skrev 2013-01-04 20:01:21 följande:
    Usch vad hemskt. Nu håller jag tummarna för att jag ska slippa få så några fler gånger och du också naturligtvis. =) 

Ja, nu har vi testat det och det var inget kul... Ska vi testa ngt annat nästa månad?

Jag ser fram emot att få Pergo nu. Ska försöka få tid nästa vecka, eller veckan efter. *hoppas'
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • floppan2008
    Pommac skrev 2013-01-04 19:58:20 följande:
    Ja, jag tror det också. Men det kan ju vara så att jag inte blött klart än.  Vad skönt att höra att du i alla fall lyckas bli feberfri, Du får vila upp dig ordentligt i helgen. Hörde på nyheterna att det går mycket sjukdomar nu, influensa och magsjuka. Hade tre dagars feber förra våren (nog jobbigt) kan  inte ens ana hur du haft det. Hehe vad skönt att du är nöjd med viktminskningen i alla fall. =)  

Det är äckligt med feber. Samtidigt som man är varm så fryser man så msn skakar. Går ju inte att ha det bekvämt lixom. I kväll firar jag viktminskningen med glass och repriser av Så mkt bättre hoppas mensen snart e slut så du kan jobba på bebis!
  • Pommac
    MissKaos skrev 2013-01-04 20:14:50 följande:
    Ja, nu har vi testat det och det var inget kul... Ska vi testa ngt annat nästa månad? Jag ser fram emot att få Pergo nu. Ska försöka få tid nästa vecka, eller veckan efter. *hoppas'
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Ja gärna. Dock börjar jag nästan tro att jag aldrig kommer bli gravid...
  • floppan2008
    Pommac skrev 2013-01-04 22:32:36 följande:

Klart du kommer!!! Hur länge har ni försökt?
  • Pommac
    floppan2008 skrev 2013-01-04 21:40:45 följande:
    Det är äckligt med feber. Samtidigt som man är varm så fryser man så msn skakar. Går ju inte att ha det bekvämt lixom. I kväll firar jag viktminskningen med glass och repriser av Så mkt bättre hoppas mensen snart e slut så du kan jobba på bebis!

Ja, usch. Vet att jag brukar inte kunna vara stilla när jag har feber. Tycker det är jättejobbigt att ligga still. Det är väl för att det inte är så skönt. När jag är frisk ligger jag gärna still. :) härligt med glass när man är sjuk eller varit... Det är bra att ladda upp. Jo mensen är typ över nu. Dock har jag inte blött så mycket som jag brukar. Kanske hade jag ingen ägglossning förra månaden? Hmm...
  • MissKaos

Samma här! Min man börjar titta på semesterresor i oktober. Vet inte, men jag hoppas ju inte kunna åka någonstanns då.Vi kollar nu på ngn resa till juni, då tänker ajg att jag hoppas att dfet ska vara "sista chansens" innan bebis.. Vill inte säga det till honom bara.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • CA5
    MissKaos skrev 2013-01-03 15:47:39 följande:
    Jodå! Dom skickar det till dig där du bor.. Det är bara att betala aktuell frakt. Annars kan du beställa dom hem till mig och så skickar jag dom vidare? Det är ju enkelt. Bara att du betalar mig frakten isf.

Lutheinserat Hormon är det hormon kroppen skapar som gör att man får ägglossning. Tänk på det som om det vore saxen som klipper av det mogna ägget från äggstocken. Det kan inte lossna själv, utan växer bara kvar annars.

Kanske vi skulle kunna ordna! Får se hur det blir den här månaden först.

Ang ditt test. Jag tycker det är så svårt att skilja på spökstreck och svaga positiva test. Ditt skulle ju kunna vara båda. Jag ska verkligen inte analysera test mer. Blir knäpp av det

Har du fått dina test ännu? Har för mig att du väntat på dem rätt länge. Eller var det dem nya du testade med?
  • CA5

Jo det kommer du. Garanterat!! Håll ut
  • Sanna890

Idag åker vi till IKEA :) bor man i Norrland gäller det att planera sånna resor ;) 20 mil enkel väg :) blir mysigt att kolla lite saker till kommande barnrummet :) hoppas ni får en fin dag allihopa :)

Svar på tråden Solstrålarna