• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • Pommac
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-06 19:37:22 följande:
    Jag får nog testa med äl stickor och gissa fram .
    men det bästa för mig är att jag borde nog vänta 1 månad iaf .
    Ska till läkaren i morgon .

tack ska du ha .

Hur går det för dig ?         
    Typsikt att det ska vara så segt då. Har hört många som plussat igen direkt efter ett missfall. 

Värst vad förkylningarna härjar! Krya på dig!

• CA5
    3 barns mamma84 skrev 2013-01-06 19:37:22 följande:
    Jag får nog testa med äl stickor och gissa fram .

men det bästa för mig är att jag borde nog vänta 1 månad iaf .

Ska till läkaren i morgon .

tack ska du ha .

Hur går det för dig ?         

Lycka till imorgon! Du får uppdatera oss:)

Jag mår så himla knepigt.. Usch! Tror inte på grav men tar såklart ett test för

säkerhetsskull!
    Sanna890 skrev 2013-01-06 18:56:17 följande:
    Jag har äl 10/1 och bim 24/1 :)

Lägger till dig så fort jag sitter vid datorn. Blir så konstigt på mobilen
  • CA5
    floppan2008 skrev 2013-01-06 19:43:39 följande:
    CA5 jag såg ÄL testet men det kan ju reagera på mens. Eller så är du gravid ändå. Min kompis blödde tom klumpar och var gravid. Spännande imorn att ta test. Nä jag kör inte med ÄL tester är för snål. Känner min ÄL så väldigt tydligt och det gör så ont så det är svårt att få till det ibland. Har inte så ont utan mer lite molande. Har ju bim mellan 10-12 så det är väl förstadiet :)

Ja mkt spännande! Vi får se :) Tar det med ro! Du menar att du har äl 10-12? Det är ju snart isåfall. Vad kul! Känner också av min väl.. Första gången jag testade med tester nu. Var nyfiken..

Hur länge har ni försökt?
  • floppan2008
    CA5 skrev 2013-01-06 19:50:22 följande:
    Ja mkt spännande! Vi får se :) Tar det med ro! Du menar att du har äl 10-12? Det är ju snart isåfall. Vad kul! Känner också av min väl.. Första gången jag testade med tester nu. Var nyfiken.. Hur länge har ni försökt?

En gång Dottern blev till på första försöket så det var jag tvärsäker på att nästa också skulle bli... Men icke !
  • MissKaos

Jag fick mens 2/1. Sparsamt, minst sagt. Idag kom störtfloden.1tampong -2h. Undrar vad detta. Är? Kan inte skriva nar äloch BIM är forrsen efter gynnesok. Tror inte jag har äl alls och mina cykler varierar 28-33.. och hur räknar jag denna manaden?*suck*

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Finna spermatester på apoteket..

Nej chanserna ökar inte/månad ca 20%..

Pommac skrev 2013-01-06 19:42:50 följande:
    Jo det är sant. Men jag tror tyvärr inte chansen ökar. Är nog samma chans. Men

rent statistiskt sett så borde de ju vara vår tur nu. Jag kör med Cb´s fertilitetsmonitor så jag kan inte missa ÄL denna gång (Gjorde ett brejk med den förra månaden efter att ha fått utslag på samma dag två månader i rad innan) 

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Soffan
    CA5 skrev 2013-01-06 13:29:13 följande:
    Har inget att göra idag, så uppdaterade listan och organiserade den lite. 3barnsmamma84, kan du inte lägga in den i "ts-inlägget" eller vad det kallas? :)

ÄL LISTA

10/1 - Soffan
    12/1 - Floppan2008
    13/1 - CA5 
    16/1 - görabebis
    16/1 - Pommac 

BIM LISTA

24/1 - Soffan   
    27/1- Floppan2008
    28/1 - CA5
    26-30/1 - Pommac 
    30/1 - görabebis

MissKaos,Tenshi och 3barnsmamma84 när har ni er nästa äl och bim?
    Vad duktig du är! Glad 
  • babylängtan20

Hur ofta har ni sex? Vi hade sex från mensens sista dag tills 2-3 dagar efter äl ich sambon käkade också tilskott sen slutafe jg röka och bad honom trappa ned til 5 per dag sen vips på ,5e försket tog det dig :) ge inte upp tjejer!

• floppan2008

Nu är det ÄL vecka för mig. Enligt appen sker ÄL på söndag men jag tror fre eller lör. Tänkte ha sex varannan dag denna veckan för att vara på den säkra sidan. Det moler lite runt äggstockarna idag och har trådiga flytningar. Blir inte klok på detta men blir mys i kväll och varannan dag fram till måndag.

Svar på tråden Solstrålarna