• 3 barns mamma84

Solstrålarna

{#emotions_dlg.flower}Solstrålarna{#emotions_dlg.flower}
    Gruppen är till oss som hållt ihop ett tag och kommer att göra det i många år till.
    Glada goa underbara tjejer.
    Här pratar vi om allt vi delar denna tråd med glädje längtan och babblar om allt möjligt.
    Vi håller ihop och vi lämnar varandra inte vad det än är så hjälper vi varandra in till det sista.    
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • Svar på tråden Solstrålarna
  • floppan2008
    MissKaos skrev 2013-01-09 12:07:22 följande:
    Pergo! Påbörjar idag Fast vi flyger den 18:e och då ser det ut  som om jag får ÄL den 19:e.. Skitdumt! JVi kommer ju vara på resande där så vi kan ha sex den 17:e sen är det ju svårt innan den 20:e. Missar mina mest fertila dagar mao
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Ni får gå med i 5000-meters klubben
  • MissKaos
    floppan2008 skrev 2013-01-09 14:08:18 följande:

Ni får gå med i 5000-meters klubben

10.000 metersklubben menar du?
    Ja, men ur f-n gör man det på en flygplanstoa när man reser med en 4-åring?

Ber flygvärdninan om barnpassning, För vi ska... *asg*

Jag blöder ju sedan 8dgr slipper jag det på semestern blir jag glad! Så får vi knulla på för bebis nästa månad och övningsköra denna!!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • görabebis

Det e ju skit trångt på flygplanstoaletterna ds ;) o jag e ändå liten! Hoppas ni får till det innan o efter. Själv jobbar jag. Slutar snart. Ska hem o måla. Har köpt ett runt gustaviansk köksbord på loppis som ska bli vitt. Andra omgågen färg idag. Alltid lika kul att göra om! Har äl om 1 vecka ca tror jag.

• floppan2008

Ringde testlagret nu och det hade blivit något fel. Skulle skicka testen imorn. Behöver de inte ändå. Har molvärk i tjejmagen och rikligt med trådar om man säger så. Väntar på mannen. Dottern är hos kompis. Vaaad ska vi göra tro...?

• MissKaos
    görabebis skrev 2013-01-09 15:51:43 följande:
    Det e ju skit trångt på flygplanstoaletterna ds ;) o jag e ändå liten! Hoppas ni får till det innan o efter. Själv jobbar jag. Slutar snart. Ska hem o måla. Har köpt ett runt gustaviansk köksbord på loppis som ska bli vitt. Andra omgågen färg idag. Alltid lika kul att göra om! Har äl om 1 vecka ca tror jag.
    Tänk om gubben skulle stå och bumpa lite med rumpan mpt dörren så det låter bonk-bonk-bnk och dörren sviktar *dör av garv* Och sen ska man resa 6h till..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Sanna890 skrev 2013-01-09 18:01:31 följande:
    Skavsår va det här ;) haha

Grattis! Hoppas på resultat (och då  inte bra kladdiga trosor i flera dagar...)
    floppan2008 skrev 2013-01-09 17:23:30 följande:
    Ringde testlagret nu och det hade blivit något fel. Skulle skicka testen imorn. Behöver de inte ändå. Har molvärk i tjejmagen och rikligt med trådar om man säger så. Väntar på mannen. Dottern är hos kompis. Vaaad ska vi göra tro...?

Have fun!

Så fort mensen är över blir det samma här.
    JAg blev väldigt sugen av pergon sist..
  • Sanna890
    MissKaos skrev 2013-01-09 18:04:47 följande:
    Grattis! Hoppas på resultat (och då  inte bra kladdiga trosor i flera dagar...)Have fun!

Så fort mensen är över blir det samma här.

JAg blev väldigt sugen av pergon sist..

Haha, hoppas hoppas ;)
  • floppan2008
    MissKaos skrev 2013-01-09 18:04:47 följande:
    Grattis! Hoppas på resultat (och då  inte bra kladdiga trosor i flera dagar...)
    floppan2008 skrev 2013-01-09 17:23:30 följande:
    Have fun! Så fort mensen är över blir det samma här. JAg blev väldigt sugen av pergon sist..
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Vad är pregon? Något som ökar fertiliteten antar jag
  • MissKaos
    floppan2008 skrev 2013-01-09 20:52:18 följande:

Vad är pregon? Något som ökar fertiliteten antar jag
    PergoTime
    Det ska ge ägglossning, när man inte får det "av sig själv"

HELT slut och min 4-åring vägrar sova.. *Znark* Springer som en galning på övervåningen och vill ha vatten, kissa, äta etc etc
Svar på tråden Solstrålarna