floppan2008 skrev 2013-01-04 19:20:06 följande:
Har också haft en cysta på äggstocken och smärtan var fruktansvärd. Låg och kröp på golvet och kallsvettades. Hoppas du slipper fler attacker. Har man mf blöder man oftast väldigt mkt så det borde det inte vara! Min cysta sprack och det var år 01 har inte haft problem med det sedan dess! Jag är feberfri för andra dagen i rad nu och hoppas det håller i sig. Går som på nålar och nästan förväntar mig att få ett anfall med frossa men känner mig mkt bättre. Dock är jag helt slut känns som jag blivit överkörd av ett tåg. Ser ut så med. Hemsk som ett ras

Har gått ner 2 kg på 1 v. Och det är fan det bästa i alltihop. Hade gått upp 2,4 kg över jul och nu är det 4 hg bara

Nästa vecka blir det ligga av hela veckan. Mon fertila period börjar på tisdag och håller på fram till måndag v därpå. ÄL på sön enligt min mensapp men tror mer lör eller fre. Blir sex varannan dag nästa v för att inte missa något. He he. Sambon ser fram emot nästa v. Dottern blev till på första försöket så det borde gå nu annars blir jag bedrövad.
Ja, jag tror det också. Men det kan ju vara så att jag inte blött klart än.
Vad skönt att höra att du i alla fall lyckas bli feberfri, Du får vila upp dig ordentligt i helgen. Hörde på nyheterna att det går mycket sjukdomar nu, influensa och magsjuka. Hade tre dagars feber förra våren (nog jobbigt) kan inte ens ana hur du haft det. Hehe vad skönt att du är nöjd med viktminskningen i alla fall. =)